-
Üdv ismét!
Gondolom nem nagy munka, de azért jobb ha megkérek valakit :D
Kellene egy olyan script ami ha be van rakva a szervebe akkor 0:00 lesz.
Még kellene egy olyan parancs is, hogyha beírom /say akkor a képernyõre ír...
Elõre is köszönöm szépen!
-
SetPlayerTime, GameTextForPlayer.
-
Õ, nem illesztenéd be a kedvemért egy scriptbe? :shy:
-
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
SetWorldTime(24);
return 1;
}
-
Szerintem inkább 0, nem 24.
-
nem mind1? :D
-
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx);
SetPlayerTime(playerid,00,00);
return 1;
}
Kivettem belõle azt ami kijelzi az idõt, és így sem lesz elvileg reggel...
De inkább berakom a másikat...
A /say-t nem nagyon értem kérem valaki írja le érthetõbben!
Köszönöm!
-
if(strcmp(cmdtext, \"/say\", true, 3)==0) {
GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string), \"%s\", string, cmdtext[3]);
GameTextForAlll(string,3000, 6);
return 1;
}
Remélem jó nem teszteltem.
OFF: Ott leszek a kari partydon ;)
-
Szerintem inkább így
if(strcmp(cmd, \"/say\", true) == 0) {
new tmp[256];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))return SendClientMessage(playerid, ,0xFF0000AA, \"USAGE: /say [text]\");
GameTextForAll(tmp, 4000, 0);
return 1;
}
-
Köszönöm szépen!
Még majd visszatérek lehet a tüzijáték scripthez mrt nem akar összejönni :@
-
Vagy ha gyorsabbat akarsz:
CMD:say(playerid, params[])
{
new saystr[128];
if (sscanf(params, \"s\", saystr)) return SendClientMessage(playerid, ,0xFF0000AA, \"Használat: /say [szöveg]\");
GameTextForAll(saystr, 5000, 5);
return 1;
}
-
Köszi szépen!
Gyertek a partyra!
:D