forward onTraffipaxShot();
forward resetTraffipax();
#define MAX_SPEED 50
#define RESET 20 //másodperc
SetTimer(\"onTraffipaxShot\", 1000, true);
SetTimer(\"resetTraffipax\", RESET*1000, true);
new bool:Elkapta[MAX_PLAYERS];
new Float:Traffipax[5][3] =
{
{1931.7089,354.3225,20.7599},
{376.9446,120.6273,5.9113},
{784.4890,-165.7152,18.5214},
{1429.1204,34.3188,31.7118}
};
public resetTraffipax(){
new i;
i = -1;
for(; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(Elkapta)
Elkapta == false;
}
}
public onTraffipaxShot(){
new i;
i = -1;
for(; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(isPlayerNearTraffipax(i) && !Elkapta){
if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER){
new vehid = GetPlayerVehicleID(i);
if(GetVehicleSpeed(vehid) >= MAX_SPEED){
SCM(playerid, -1, \"Túl gyorsan hajtottál, ezért levontunk tőled 100 dollárt!\");
Kifizet(playerid, -100);
}
}
}
}
return 1;
}
isPlayerNearTraffipax(playerid){
new i, count;
i = -1, count=0;
for(; i<sizeof(Traffipax); i++){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Traffipax[0],Traffipax[1],Traffipax[2])){
count++;
break;
return true;
}
else continue;
}
if(count == 0) return false;
}
Remélem használható, munka után vagyok, nincs idegzetem tesztelni. Ha nem menne, szólj!
Ha pedig idiótaság, azért se haragudj. Fáradtság
