Szerző Téma: Melyik checkpoint-ba ment bele a játékos?  (Megtekintve 1555 alkalommal)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Melyik checkpoint-ba ment bele a játékos?
« Dátum: 2011. október 24. - 21:50:29 »
0 Show voters
Sziasztok, hogyan tudom le ellenõrizni hogy egy játékos melyik checkpointba ment bele?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 25. - 15:06:33 )

Segítsetek légyszíves!
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 25. - 15:06:33 írta nagyon. »

Nem elérhető TSB

  • 306
    • Profil megtekintése
Melyik checkpoint-ba ment bele a játékos?
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 25. - 15:09:38 »
0 Show voters
megkérdezed  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: nem volt vicces, tudom :mistrust:

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Melyik checkpoint-ba ment bele a játékos?
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 25. - 15:23:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: TSB date=1319548178\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megkérdezed  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: nem volt vicces, tudom :mistrust:
 
Majd ha tudod a megoldást akkor (ugass)dumálj.

Melyik checkpoint-ba ment bele a játékos?
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 25. - 15:31:24 »
+1 Show voters
Használj streamert
Ezzel tudsz létrehozni checkpointot amit aztán ellenõrizhetsz is:
[pawn]CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);[/pawn]
Például:
GM vagy FS elejére:
[pawn]new CP;[/pawn]
OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInit elejére:
[pawn]CP = CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);[/pawn]
Utána pedig valahova bemásolold ezt:
[pawn]public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
{
     if(checkpointid == CP) //ellenõrzi a checkpoint azonosítóját
     {
          SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Beléptél egy checkpointba!\");
     }
     return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Melyik checkpoint-ba ment bele a játékos?
« Válasz #4 Dátum: 2011. október 25. - 15:32:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: FRZR9000 date=1319549484\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Használj streamert
Ezzel tudsz létrehozni checkpointot amit aztán ellenõrizhetsz is:
[pawn]CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);[/pawn]
Például:
GM vagy FS elejére:
[pawn]new CP;[/pawn]
OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInit elejére:
[pawn]CP = CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);[/pawn]
Utána pedig valahova bemásolold ezt:
[pawn]public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
{
     if(checkpointid == CP) //ellenõrzi a checkpoint azonosítóját
     {
          SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Beléptél egy checkpointba!\");
     }
     return 1;
}[/pawn]
 
Köszönöm szépen!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal