Szerző Téma: Kocsi betöltés hiba  (Megtekintve 2216 alkalommal)

Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. Április 10. - 16:43:12 »
0 Show voters
Sziasztok, van egy kocsirendszerem amit kissé átszerkesztettem, vagyis legelőször próbáltam magamtól megcsinálni, hogy megtanuljam de tanultam sok modból is, én dinit használok mert tanulok belőle, viszont később át fogok térni a mysqlre, csupán most ez így könnyebb számomra, elküldöm a kocsirendszert, annyi a baj vele, hogy ugye megveszi a kocsit minden jó, lespawnolja aztán elmegyek valahova leparkolom fellépek, betölti de viszont azt írja ki hogy \"ez nem az én járművem/nincs kulcsom ehhez a járműhöz.\" Viszont ha a /getkocsitulaj paranccsal lehívom a kocsinak a tulaját akkor kijelzi, megnéztem akkor hogy lehet a /motor-nál vagy a /parkol-nál van hiba, de nem találom, tudnátok segíteni légy szíves?
 

enum vInfo
{
Model,
Float:XPos,
Float:YPos,
Float:ZPos,
Float:APos,
Szin1,
Szin2,
Respawn,
Tulaj[24],
Float:Elet,
Zarva,
INT,
VW,
Sold,
Beinditva,
FutottKM,
Uzemanyag, // 1 = Benzin , 2 = Diesel
Fuel,
MaxFuel
}


stock KocsiOn(vehicleid)
{
new doors, lights, engine, alarm, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 1;
return 1;
}
stock KocsiOff(vehicleid)
{
new doors, alarm, bonnet, boot, objective;
SetVehicleParamsEx(vehicleid,0,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 0;
return 1;
}
/*
stock vFile(vehicleid)
{
new vehicleFile[60];
format(vehicleFile,sizeof(vehicleFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vehicleFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, color1, color2, respawntime, tulaj[24])
{
new vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[vehicleid][Model] = modelid;
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = x;
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = y;
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = z;
JarmuInfo[vehicleid][APos] = a;
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = color2;
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] = tulaj;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawntime);
return vehicleid;
}
*/
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 128, dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock ReloadVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 0) return 0;
   DestroyVehicle(vehicleid);
   GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
   JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
   JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
   JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
        format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 34, \"%s\", dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
   JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Sold] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\");
   JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
   SetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
   SetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
   SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
   LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock vehicleFile(vehicleid)
{
new sz_gFile[ 64 + 1 ];
format( sz_gFile, sizeof(sz_gFile), \"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return sz_gFile;
}
 
stock SaveVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 1)
   {
       if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)))
       {
           dini_Create( vehicleFile(vehicleid) );
       }
   }
          GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
          GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
      GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"Elet\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
      dini_Set(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"INT\", JarmuInfo[vehicleid][INT]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"VW\", JarmuInfo[vehicleid][VW]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\", JarmuInfo[vehicleid][Sold]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\", JarmuInfo[vehicleid][Beinditva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\", JarmuInfo[vehicleid][FutottKM]);
      return 1;
}
 
stock LoadAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    LoadVehicle(i);
}
}
stock SaveAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    SaveVehicle(i);
}
}
stock IsPlayerCar( playerid, vehicleid )
{
if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]))
{
   return 1;
}
else
{
    return 0;
}
}


CMD:parkol(playerid, params[])
{
new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
       GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
       {
          if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
                  if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                GetVehiclePos( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
               GetVehicleZAngle( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
               GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
               JarmuInfo[vehicleid][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
               JarmuInfo[vehicleid][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
               format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
               SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}Sikeres parkolás!\");
                 SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
               SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
            }
            else
            {
                SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Szállj be a kocsiba!\");
            }
         }
    }
}
return 1;
}
CMD:kocsikulcs(playerid, params[])
{
new Float: x, Float: y, Float: z, bool:talalat = false, bool:ove = false;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
   GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
    {
       talalat = true;
       if(IsPlayerCar( playerid, i ) == 2 || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == i)
       {
          ove = true;
          if(JarmuInfo[i][Zarva] == 0)
         {
             JarmuInfo[i][Zarva] = 1;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Bezártad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"bezárta a járművet.\");
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"kinyitotta a járművet.\");
            JarmuInfo[i][Zarva] = 0;
         }
      }
    }
}
if(talalat == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy jármű mellett!\");
if(ove == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Ez a jármű nem a tiéd!\");
return 1;
}
CMD:motor(playerid, params[])
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi3) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi4) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi5) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi6) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi7) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi8))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }  
      else
      {
          SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid, radioheli1))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 4 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }
        else
        {
            SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[vehicle][Tulaj]) || AdminSzoliban[playerid] == true || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == vehicle)
   {
       if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
      
   }
   else
   {
       SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
   }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Mit akarsz beindítani?\");
}
return 1;
}


if(dialogid == jarmuvesz)
{
   if(response)
   {
      new sz_gString[ 128 + 1 ], S[256];
      new i_Vehicle = 0;
         new talalat = 0;
      for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
      {
         if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
            talalat++;
         }
      }
      if(talalat >= 3) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Maximum 3 kocsid lehet, prémium tagság esetén 6!\");
      if( i_Vehicle >= MAX_VEHICLES) return SendClientMessageToAll(PIROS, \"Nem lehet több járművet venni, a járművek elérték a maximumot!\");
      if(JatekosInfo[playerid][Penz] < Vehicles[listitem][1]) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs elég pénz nálad ennek a kocsinak a vásárlásához!\");
      JatekosInfo[playerid][Penz] -= Vehicles[ listitem ][ 1 ];
      i_Vehicle = CreateVehicle(GetVehicleNameFromDialog(listitem), -1221.7827,1827.3278,41.4795,229.6266, 1, 1, 0 );
      JarmuInfo[i_Vehicle][Model] = GetVehicleNameFromDialog(listitem);
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin1] = 1;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin2] = 1;
      
      JarmuInfo[i_Vehicle][Elet] = 1000.0;
      
      GetVehiclePos(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][XPos], JarmuInfo[i_Vehicle][YPos], JarmuInfo[i_Vehicle][ZPos]);
      GetVehicleZAngle(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][APos]);
      GetVehicleHealth(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][Elet]);
      JarmuInfo[i_Vehicle][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
      JarmuInfo[i_Vehicle][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
           format(JarmuInfo[i_Vehicle][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
      ChangeVehicleColor( i_Vehicle, 1, 1);
      format( sz_gString, sizeof(sz_gString), \"{ffdd00}* Sikeresen megvettél egy járművet! (( ID: %d | Többi infó: /kocsihelp )) *\", i_Vehicle );
      SCM( playerid, -1, sz_gString );
      SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}* Vigyázz rá, mert ha felrobban a járműved akkor többé már nem használhatod! *\");
      cmd_me(playerid, \"vett egy járművet.\");
      format(S, sizeof(S), \"{11B0CC}[S-ADMIN] %s vett egy járművet! ID: %d \", Name(playerid), i_Vehicle);
      AdminUzenet(-1, S);
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 10. - 16:44:44 írta Broocean »

Nem elérhető REPTA

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #1 Dátum: 2018. Április 10. - 18:26:04 »
0 Show voters
.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 10. - 18:27:31 írta REPTA »

Nem elérhető REPTA

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #2 Dátum: 2018. Április 10. - 18:27:18 »
0 Show voters
.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 10. - 18:53:57 írta REPTA »

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #3 Dátum: 2018. Április 10. - 18:43:32 »
0 Show voters
így sem jó :/

Nem elérhető REPTA

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #4 Dátum: 2018. Április 10. - 18:52:19 »
0 Show voters
Te az enumba 24 méretű  tömböt adtál meg,
 

Tulaj[24],

 
És újratöltésnél, betöltésnél eltér.
 
Példa:
 
-
 

format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 128, dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"

 
 
 
 
 
- format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 34, \"%s\", dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
 
Ezeket javítsd elsősorban illetve mi hamarabb térj át mysql-re, nagyon rossz ez a dini. :/
 
 
 
 
 
 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #5 Dátum: 2018. Április 10. - 19:04:05 »
0 Show voters
így se jó

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #6 Dátum: 2018. Április 10. - 19:58:09 »
0 Show voters
Valószínűleg az lesz a hiba, amit a kolléga már leírt, hogy a változó mérete eltérő, elég sokat számít.
 
A másik dolog, egyszer CompareEx-et használsz az IsPlayerCar-nál meg már Egyezik függvényt, lehet azokkal van baj.
 
3. Kellene a /getcartulaj parancsod, hátha abból többet megtudunk.
 
4. Ha a ciklus lefutott állítsd le mert idővel probléma is lehet, hogy \" laggol a szerver nemtudom miért\", + eléggé szemet szúró. Itt konkrétan a /parkol parancsra gondolok. De a többinél is ugyanez van. Ha nem írtad át a MAX_VEHICLES definíciót, akkor 1000x lefut.
 
5. Dini-n igazából fölösleges tanulni is, mivel csak problémát okoz majd a későbbiekben a gondolkozásodban. Inkább kezdj valami nehezebbel pl. Mysql, de ha azt megérted, akkor nincs olyan, hogy \"nem értek valamit\". + Az alap rendszereket fejben kigondolod, a mentés / betöltés része, csak a legkisebb része.
 
6. Ez igazából nézőpont kérdése, viszont átláthatóbbá teszi a kódot. Van egy ősi technika, amikor az IF-ben a feltételnek az ellenkezőjét kezeled, és ha az az feltétel teljesül akkor \"kitérsz\", ha nem nyílván az igaz teljesül. Igazából ilyen catch-hez hasonlítanám. Így nem kell minden egyes if után nyitnod egy utasítás tömböt és beljebb tabolni, majd 10 feltétel után már 2 kilométeres a tabolásod. Hanem egymás alá soronként írod.
 
pl.
 
#Belopjákaparancsotlol
 

CMD:admin(playerid,params[])
{
new id,level;
if(!OnlineCheck(playerid)) return 1;
if(!IsAdmin(playerid,ADMIN_FOADMIN)) return Permission(playerid);
if(!Player_ADuty[playerid]) return DutyNeed(playerid);
if(sscanf(params,\"ud\",id,level)) return HELP(playerid,\"/admin [Név/ID] [Szint]\");
if(!OnlineCheck(id)) return OfflinePlayer(playerid);
if(level < 0 || level > 5) return ERROR(playerid,\"Érvénytelen Admin szint ! ( 0-5 )\");
if(pInfo[id][pAdmin] > pInfo[playerid][pAdmin] && !IsDeveloper(playerid)) return ERROR(playerid,\"Tőled magasabb szintű Adminnak nemtudod korlátozni a szintjét !\");
if(level > pInfo[playerid][pAdmin] && !IsDeveloper(playerid)) return ERROR(playerid,\"A sajátodnál nagyobb Admin szintet nem tudsz adni !\");
if(pInfo[id][pAdmin] == level) return ERROR(playerid,\"Az illető jelenleg ezen az Admin szinten van !\");

new string[128];
if(pInfo[id][pAdmin] > level) format(string,sizeof(string),\"Lefokozás\");
else if(pInfo[id][pAdmin] < level) format(string,sizeof(string),\"Előléptetés\");
pInfo[id][pAdmin] = level;
MSGF(id,\"Az Admin jogosultságod megváltozott, %s által ! Szint : %s, Változás : %s\",pName(playerid),AdminLevels[level-1],string);
AdminF(\"%s megváltoztatta %s Admin jogosultságát ! Szint : %s, Változás : %s\",pName(playerid),pName(id),AdminLevels[level-1],string);
return 1;
}

 
vagy
 

if(ehesvagyok)
{
if(nincskajam)
{
   if(vaneboltkozelben)
   {
      if(nyitvavaneabolt)
      {
         if(vaneaboltbankaja)
         {   
            if(vanekajarapenzem)
            {
               pInfo[playerid][pkaja]++;
            }
         }
      }
   }
   
}
}

 
 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #7 Dátum: 2018. Április 10. - 21:00:33 »
0 Show voters
A változókat ellenőriztem, mindegyik 24-es tömböt kapott, nem értem hogy érted a ciklus leállítást.
 
 
 
Egyébként itt a getkocsitulaj parancs
 

CMD:getkocsitulaj(playerid, params[])
{
new id;
if(JatekosInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
    if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{ffdd00}HASZNÁLATA: {ffffff}/getkocsitulaj <Kocsi ID>\");
   new S[ 128 ];
   format( S, sizeof( S ), \"A jármű tulaja: %s\", GetCarOwner(id) );
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, S);
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}[S-ROLEPLAY] {ffffff}Ehhez a parancshoz nincs jogosultságod!\");
}
return 1;
}
stock GetCarOwner( vehicleid )
{
    new S[256];
format( S, 256, \"%s\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] );
return S;
}

 
Sajnos még mindig nem működik :/ 
 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #8 Dátum: 2018. Április 11. - 18:54:46 »
0 Show voters
nem tudja valaki mi lehet a gond? :( ezen izélek már egy 5 napja hogy jó legyen

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #9 Dátum: 2018. Április 11. - 20:21:55 »
0 Show voters
Rájöttem mi a probléma, az a gond hogy ugye már vannak létrehozott járművek frakciókhoz és van 11 kocsi ebből, veszek egy kocsit akkor a 12-es id-t adja neki viszont amikor kilépek és vissza akkor 1-es id-re rakja azt a kocsit amit megvettem és a 12-es kocsi id lesz neki meg, az én esetemben egy rádiós helikopter 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #10 Dátum: 2018. Április 11. - 20:31:23 »
0 Show voters
de nem tudom hogy kéne orvosolni :/ 

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #11 Dátum: 2018. Április 11. - 21:05:32 »
0 Show voters
A frakis kocsikat vedd ki belőle, és rakosgasd le őket. Úgy eléggé gagyi rendszereket lehet írni, hogy csak a felére érvényesek, mert ha 1 ID elcsúszik akkor felborul az egész.

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #12 Dátum: 2018. Április 11. - 21:06:12 »
0 Show voters
És hogy rakjam őket le külön?

Kocsi betöltés hiba
« Válasz #13 Dátum: 2018. Április 12. - 18:56:20 »
0 Show voters
Köszönöm szépen a segítséget megoldottam :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal