Szerző Téma: map csere  (Megtekintve 2733 alkalommal)

map csere
« Dátum: 2017. szeptember 15. - 19:46:11 »
0 Show voters
Tudom hogy hülye kérdés lesz de egy módba hogy lehet mapot cserélni.??
 
ui:mert nem vagyok sciptre meg mapper se. és nagyon kéne egy új map. a módba.

map csere
« Válasz #1 Dátum: 2017. szeptember 15. - 19:59:15 »
0 Show voters
Ezt fejtsd ki bővebben légyszíves!

map csere
« Válasz #2 Dátum: 2017. szeptember 15. - 21:11:27 »
0 Show voters
Kivenni a módban az OnPlayerConnect alatt lévő RemoveBuildingsForPlayer-t, és az OnGameModeInit alatt lévő CreateDynamicObject-et tudod. Így törölsz és logikusan a helyükre egy átkonvertált MTA-val készített mapot tudsz berakni.

map csere
« Válasz #3 Dátum: 2017. szeptember 15. - 23:40:35 »
0 Show voters
na úgy értem hogy egy rp map ott át akar cserelni egy másik rp s map ra ami a dolgok meg vannak nem tudom a a módba be írom akkor ki adja hogy akkor ezt írja ki hogy
 

MAP.pwn(31) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObject\"

 
 

Nem elérhető #ωᴇʙsᴛᴇʀ

  • 425
  • Aki hisz az megbocsatast nyer .. Egy jo nap
    • Profil megtekintése
map csere
« Válasz #4 Dátum: 2017. szeptember 15. - 23:51:22 »
0 Show voters
 
 
Idézetet írta: kriszhd22 date=1505511635


   
      na úgy értem hogy egy rp map ott át akar cserelni egy másik rp s map ra ami a dolgok meg vannak nem tudom a a módba be írom akkor ki adja hogy akkor ezt írja ki hogy
   
   

MAP.pwn(31) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObject\"

   
       
   


neked meg
 
#include <a_samp>
 
#include <streamer>
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. szeptember 16. - 08:20:53 írta ZyZu »

map csere
« Válasz #5 Dátum: 2017. szeptember 15. - 23:54:17 »
0 Show voters
nem jó próbáltam.
« Utoljára szerkesztve: 2017. szeptember 16. - 08:21:08 írta ZyZu »

map csere
« Válasz #6 Dátum: 2017. szeptember 16. - 16:10:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: kriszhd22 date=1505512457


   
      nem jó próbáltam.
   


ha nincs benne a függvénykönyvtárban akkor valószínűleg azért nem sikerül

map csere
« Válasz #7 Dátum: 2017. szeptember 16. - 16:23:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: citromhun date=1505571058


   
      ha nincs benne a függvénykönyvtárban akkor valószínűleg azért nem sikerül
   


bent van mind a kettő nem jó.

Nem elérhető #ωᴇʙsᴛᴇʀ

  • 425
  • Aki hisz az megbocsatast nyer .. Egy jo nap
    • Profil megtekintése
map csere
« Válasz #8 Dátum: 2017. szeptember 16. - 16:38:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: kriszhd22 date=1505571818


   
      bent van mind a kettő nem jó.
   


Hogy ne lenne jo? 
 
Ember 
 
Ha benne van, es bele is van irva akkor 100% hogy mukodnie kell. 
 
Nem lehet hogy  azzal ne mukodjon.. 

map csere
« Válasz #9 Dátum: 2017. szeptember 16. - 19:49:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: kriszhd22 date=1505571818


   
      bent van mind a kettő nem jó.
   


Streamer
 
Próbáld meg haver a(z) /includes mappába beimportálni a streamer.inc nevű fájlt, majd lecompilezni a scriptet, módot!

map csere
« Válasz #10 Dátum: 2017. szeptember 16. - 22:30:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: citromhun date=1505584174


   
      Streamer
   
   
      Próbáld meg haver a(z) /includes mappába beimportálni a streamer.inc nevű fájlt, majd lecompilezni a scriptet, módot!
   


C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\pawno\\include\\zcmd.inc(92) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\pawno\\include\\zcmd.inc(99) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(2422) : error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSelectable\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(6556) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerWeaponShot\")
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(6558) : error 017: undefined symbol \"BULLET_HIT_TYPE_PLAYER\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(6566) : error 017: undefined symbol \"BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(8571) : error 017: undefined symbol \"KEY_YES\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(8602) : error 017: undefined symbol \"KEY_NO\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(8804) : error 017: undefined symbol \"KEY_NO\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(8831) : error 017: undefined symbol \"KEY_NO\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(8859) : error 017: undefined symbol \"KEY_NO\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(8887) : error 017: undefined symbol \"KEY_NO\"
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(11538) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerGiveDamage\")
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(11572) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerTakeDamage\")
C:\\Documents and Settings\\titihd\\Asztal\\HDedit\\HD\\gamemodes\\Holiday.pwn(38057) : error 021: symbol already defined: \"CreateObject\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
10 Errors. nem jó hibába tettem be streamer. inc

 
 

map csere
« Válasz #11 Dátum: 2017. szeptember 17. - 13:45:18 »
0 Show voters
Van itt gond. Ha nem értesz hozzá, ne erőltesd csak ha veszed a fáradságot és elkezded tanulni... 

map csere
« Válasz #12 Dátum: 2017. szeptember 17. - 17:50:30 »
0 Show voters
@kriszhd22 könnyebb lenne a hiba megoldása ha nem csak hiba kódokat kapnánk, hanem hiba sorokat, vagy hiba részeket. 

map csere
« Válasz #13 Dátum: 2017. szeptember 18. - 02:55:54 »
0 Show voters
mindegy hagyjuk a egészet egy admin vagy valami valaki zárja a témát köszönöm

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal