Õ ja.
Ha a módodba rakod. Elvileg ez kéne hogy legyen:
SetPlayerWantedLevel(playerid, 1);
És alá azt irod hogy:
SetPlayerColor(playerid, /*Színkód PIROS*/);
És ha leellenõrzi hogy hány csillagja van és átálítja fehérre azt nemtom. :D
De ha meghalt azt igen.
OnPlayer Death alá:
SetPlayerWantedLevel(playerid, 0);
SetPlayerColor(playerid, /*Színkód FEHÉR*/);
Valahogy igy :D
Ilyesmire gondoltam
Csak én nem nagyon tudom hogy hova kell rakni.
if (GetPlayerWantedLevel(playerid) > 0)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xFB0000FF);
}
És ez, hogy frissíti? Mert ez csak egyszeri alkalom, ha pl egyszer a körözési szintje 1 lesz, majd visszamegy 0-ra akkor ez nem fogja frissíteni.
Helyette inkább ezt:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerWantedLevel(playerid) => 1)
{
SetPlayerColor(playerid, 0xed0707AA);
}
else if(GetPlayerWantedLevel(playerid) == 0)
{
SetPlayerColor(playerid, -1);
}
return 1;
}
És ez folyamatosan frissül, nem kell timer, hogy mennyi idõközönként sem ciklusok arra, hogy leellenõrizd a körözési szintet a játékosoknál ami azt jelenti, hogy lagmentes megoldás.