Hello!
Töltsd be az npc_record-ot (alap filterscript), utána elmész a kívánt pozícióra, beírod /ofrecord [recordname], ha végeztél /stoprecord. A felvett record a scriptfiles-ba lesz.
GameMode-ba:
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"NPCname\",\"recordname\");
return 1;
}
utána:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new playername[64];
GetPlayerName(playerid,playername,64);
if(!strcmp(playername, \"NPCname\", true))
{
SetSpawnInfo( playerid, 0, 1, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
//SetSpawnInfo(playerid, team, skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo);
SetPlayerColor(playerid,0xFFFFFFFF);
}
}
A sciptfiles-ból másold be a record-ot az npcmodes/recordings mappába.
Az npcmodes mappában hozz lérte egy pwn file-t ami ezt tartalmazza:
#define RECORDING \"recordname\" // record nevét írd ide
#define RECORDING_TYPE 2 // 1 jármûves npc, 2 onfoot
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif
Neve egyezzen meg a recording nevével
Mentsd el és már bent is az NPC