Betöltéshez az alap grandlarc módból vett jármût-fájlból-betöltõ rendszert használtam.
Remélem mûködik is.
[pawn]//----------------------------------------------------------
// BY Nukerdog
// FORRÁSOK:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fwrite// grandlarc.pwn
//
//----------------------------------------------------------
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include \"../include/gl_common.inc\"
//#define tesztelem /* mivel nincs GTA-SA-m így csak konzolból tudom tesztelni
new total_vehicles_from_files=0;
public OnFilterScriptInit()
{
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"Saved_Vehicles.txt\");
printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
#if defined tesztelem
new File:vehlist = fopen(\"/Saved_Vehicles.txt\", io_append); // Open the file
if(vehlist) // If it opened sucessfully, the file handle is valid
{
fwrite(vehlist, \"400,0,0,5,0,0,0\\r\\n\"); // Write to the file (\\r\\n is for a new line)
fclose(vehlist); // Close the file
} else { print(\"Hiba a fájl megnyitásánál!\"); }
#endif
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/sveh\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Hiba a jármû mentésénél: Nem vagy jármûben!\");
new Float:x, Float:y,Float:z,Float:a,str[64]; //azt ne kérdezd, hogy miért nem csináltam változót a player kocsijának :3
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),a);
new File:vehlist = fopen(\"/Saved_Vehicles.txt\", io_append); // Open the file
if(vehlist) // If it opened sucessfully, the file handle is valid
{
format(str,sizeof(str),\"%s,%s,%s,%s,%s,0,0,0\\r\\n\", GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)),x,y,z,a);
fwrite(vehlist, str); // Write to the file (\\r\\n is for a new line)
fclose(vehlist); // Close the file
} else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Hiba a fájl megnyitásánál!\"); }
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]