GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: slre14 - 2014. szeptember 14. - 20:19:50

Cím: km/h Benzin jelzése
Írta: slre14 - 2014. szeptember 14. - 20:19:50
Helló! Szeretnék egy olyan scriptett meg valósitani amí ugy néz ki hogy a jobb alsó sarokba irja hogy menyivel megy az autó
és kõzépre meg ki tenni hogy menyi benzin van meg hogy megtett kilométer aki segít ebbe megy a + kõszönöm elõre is
Cím: km/h Benzin jelzése
Írta: ZSOLTI99 - 2014. szeptember 16. - 20:19:38
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=67755
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=266455
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=244007
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91257
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91403
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=384115
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=158908
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=10582
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=456893
Tessék pár km/h systemek
Cím: km/h Benzin jelzése
Írta: Team - 2014. szeptember 17. - 21:02:49
Szia, ezt 1 gm-bõl vettem ki ,remélem fel tudsz belõle használni valamit.  :D
 
public KocsiText()
{
new S[256], Float: elet, vehicleid, uzemanyag[50];
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(player))
{
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(player);
   GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
             GetVehicleHealth(vehicleid, elet);
       if(elet < 300) return KocsiOff(vehicleid);
   switch(vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS])
   {
      case BENZIN: { uzemanyag = \"Benzin\"; }
      case DIESEL: { uzemanyag = \"Diesel\"; }
   }
   if(vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] > 0)
   {
                format(S, sizeof(S), \"%s: ~r~%dkm/h~w~~n~%s: ~w~%d/1000~w~~n~%s: ~g~%d l~w~\", FixGameString(\"Sebesség\"), GetVehicleSpeed(vehicleid), FixGameString(\"Állapot\"), floatround(elet), uzemanyag, vInfo[vehicleid][uZEMANYAG]);
      if(vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] != vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN]) format(S, sizeof(S), \"%s: ~y~%dkm/h~w~~n~%s: ~y~%d/1000~w~~n~N/A: ~y~%d l~w~\", FixGameString(\"Sebesség\"), GetVehicleSpeed(vehicleid), FixGameString(\"Állapot\"), floatround(elet), vInfo[vehicleid][uZEMANYAG]);
   }
   else
   {
      format(S, sizeof(S), \"%s ~y~%dkm/h~w~\", FixGameString(\"Sebesség:\"), GetVehicleSpeed(vehicleid));
   }
   PlayerTextDrawSetString(player, Uzemanyagtext[player], S);
}
}
return 1;
}