new killstreak[MAX_PLAYERS]; // mód, szkript elejére
killstreak[playerid] ++; // OnPlayerDeath alá
if(killstreak[playerid] == 3) // szintén OnPlayerDeath alá{// megkapja a pénzt// és a szöveg}
egy változóval megoldható - ami így nézne ki: new killstreak[MAX_PLAYERS]; // mód, szkript elejére és minden ölésnél: killstreak[playerid] ++; // OnPlayerDeath alá és ha a változó értéke 3 akkor: if(killstreak[playerid] == 3) // szintén OnPlayerDeath alá{// megkapja a pénzt// és a szöveg}
if(killstreak[playerid] == 3) // szintén OnPlayerDeath alá{// megkapja a pénzt// és a szövegkillstreak[playerid] = 0;}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ new killstreak[500]; // A MAX_PLAYERS száma 500 de megadhatod slotszámtól függõen. killstreak[killerid]++; //killstreak[playerid] = 0; Ha meghalsz akkor lenullázza a pontjaidat. if(killstreak[killerid] == 3) { // Szöveg, pénz stb... killstreak[killerid] = 0; } return 1;}
#include <a_samp>public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){GivePVarInt(playerid, \"kills\", 1);if(GetPVarInt(playerid, \"kills\" == 3){GivePlayerMoney(playerid, 1000), GivePlayerScore(playerid, 1), SetPVarInt(playerid, \"kills\", 0);}return 1;} GivePVarInt(playerid, varname[], int) { SetPVarInt(playerid, varname, GetPVarInt(playerid, varname) + int); }GivePlayerScore(playerid, score) { SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + score); }
#include <a_samp>public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){GivePVarInt(killerid, \"kills\", 1);if(GetPVarInt(killerid, \"kills\" == 3){GivePlayerMoney(playerid, 1000), GivePlayerScore(killerid, 1), SetPVarInt(killerid, \"kills\", 0);}return 1;} GivePVarInt(playerid, varname[], int) { SetPVarInt(playerid, varname, GetPVarInt(playerid, varname) + int); }GivePlayerScore(playerid, score) { SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + score); }
egy változóval megoldható - ami így nézne ki: new killstreak[MAX_PLAYERS]; // mód, szkript elejére és minden ölésnél: killstreak[playerid] ++; // OnPlayerDeath alá és ha a változó értéke 3 akkor: if(killstreak[playerid] == 3) // szintén OnPlayerDeath alá{// megkapja a pénzt// és a szöveg} Kifelejtetted a lenullázást. if(killstreak[playerid] == 3) // szintén OnPlayerDeath alá{// megkapja a pénzt// és a szövegkillstreak[playerid] = 0;} Ha nem nullázod le akkor csak növekedni fog a szám. Ezalatt úgy értem hogy 3x megölsz valakit akkor kapsz pénzt,de tovább már nem fog mûködni.Szerkesztés: Ja és van benne egy bökkenõ...Ha én 3x meghalok akkor kapok pénzt. De az ölõ nem fog kapni semmit. public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ new killstreak[500]; // A MAX_PLAYERS száma 500 de megadhatod slotszámtól függõen. killstreak[killerid]++; //killstreak[playerid] = 0; Ha meghalsz akkor lenullázza a pontjaidat. if(killstreak[killerid] == 3) { // Szöveg, pénz stb... killstreak[killerid] = 0; } return 1;} [/quote]Bocs tesi, álmos voltam. Mint ahogy most is. :dead: