-
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new veh1 = GetClosestCar(playerid);
/*if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{*/
if(GetClosestCar(playerid) >= 200)
{
if(GetDistanceToCar(playerid, veh1) > 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A közelben nincs jármû!\");
new x_nr[256];
x_nr = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_nr))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kerékbilincs [felrak/leszed]\");
return 1;
}
if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh1] = 1;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s felszereli a kerékbilincset a kocsira.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh1] = 0;
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
gEngine[playerid] = 0;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s leszedi a kerékbilincset a kocsiról.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Erre a jármûre nem rakhatsz kerékbilincset!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ/rendõr!\");
}
return 1;
}
Nekem azt jelzi hogy rossz :s nem tudjátok h miért? :S
-
Mien errort ír ki? Ha leírod még talán meg is tudnám csinálni
-
Leáll a pawnom :S nem válaszol :S
-
Nyitás zárásokkal mindenrendben
-
de csak fogja és le áll a pawnom :(
-
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new x_nr[256];
x_nr = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_nr))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /kerékbilincs leszed/felrak\");
return 1;
}
if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
{
kerekbilincs[veh] = 1;
Motor(GetPlayerVehicleID(playerid), false);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki felszerel egy kerékbilincset a kocsira.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
return 1;
}
else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
{
kerekbilincs[veh] = 0;
Motor(GetPlayerVehicleID(playerid), false);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki leszed egy kerékbilincset a kocsiról.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
}
return 1;
}
-
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
new veh1 = GetClosestCar(playerid);
/*if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{*/
if(GetClosestCar(playerid) >= 200)
{
if(GetDistanceToCar(playerid, veh1) > 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A közelben nincs jármû!\");
new x_nr[256];
x_nr = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_nr))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kerékbilincs [felrak/leszed]\");
return 1;
}
if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh1] = 1;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s felszereli a kerékbilincset a kocsira.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
kerekbilincs[veh1] = 0;
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
gEngine[playerid] = 0;
engineOn[veh] = false;
gEngine[veh] = 0;
format(string, sizeof(string), \"* %s leszedi a kerékbilincset a kocsiról.\",nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Erre a jármûre nem rakhatsz kerékbilincset!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ/rendõr!\");
}
return 1;
}
Nekem azt jelzi hogy rossz :s nem tudjátok h miért? :S
-
Mien errort ír ki? Ha leírod még talán meg is tudnám csinálni
-
Leáll a pawnom :S nem válaszol :S
-
Nyitás zárásokkal mindenrendben
-
de csak fogja és le áll a pawnom :(
-
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new x_nr[256];
x_nr = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_nr))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /kerékbilincs leszed/felrak\");
return 1;
}
if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
{
kerekbilincs[veh] = 1;
Motor(GetPlayerVehicleID(playerid), false);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki felszerel egy kerékbilincset a kocsira.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
return 1;
}
else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
{
kerekbilincs[veh] = 0;
Motor(GetPlayerVehicleID(playerid), false);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki leszed egy kerékbilincset a kocsiról.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
}
return 1;
}