Hozzátenném hogy nem egy professzionális munka!
Tessék a teljes script egészében.
#tryinclude < a_samp >
#tryinclude < zcmd >
new Kerekbilincs[MAX_VEHICLES];
CMD:kerekbilincs( playerid )
{
if( GetPlayerSkin(playerid) != 8 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Használatához szerelõnek kell lenned. (SKINID: \" );
new Ok;
new i = 0;
for( ; i++ < MAX_VEHICLES; )
{
new Float:Pos[3]; GetVehiclePos( i, Pos[0], Pos[1], Pos[2] );
if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2]) )
{
Ok = 1;
if( Kerekbilincs == 0 )
{
Ok = 2;
Kerekbilincs = 1;
SendClientMessage( playerid, -1, \"* Leszedted a jármûrõl a kerékbilincset.\" );
break;
}
}
}
if( Ok == 0 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nem vagy egy jármû közelében sem!\" );
else if( Ok == 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Ezen a jármûvön már van kerékbilincs.\" );
return 1;
}
CMD:kerekbilincsle( playerid )
{
if( GetPlayerSkin(playerid) != 8 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Használatához szerelõnek kell lenned. (SKINID: \" );
new Ok;
new i = 0;
for( ; i++ < MAX_VEHICLES; )
{
new Float:Pos[3]; GetVehiclePos( i, Pos[0], Pos[1], Pos[2] );
if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2]) )
{
Ok = 1;
if( Kerekbilincs == 1 )
{
Ok = 2;
Kerekbilincs = 0;
SendClientMessage( playerid, -1, \"* Leszedted a jármûrõl a kerékbilincset.\" );
break;
}
}
}
if( Ok == 0 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nem vagy egy jármû közelében sem!\" );
else if( Ok == 1 ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Ezen a jármûvön nincs kerékbilincs.\" );
return 1;
}
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate )
{
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
if( Kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 1 )
{
RemovePlayerFromVehicle( playerid );
SendClientMessage( playerid, -1, \"A jármûveden kerékbilincs van, egy szerelõ leszedi neked.\" );
}
}
return 1;
}