Üdv mindenki!
Elnézést hogy az utóbbi időben ennyit kérdezősködök de nagyon össze szeretném már dobni a Játékmódom!
Most Szintén a malibu módban keresgéltem és ezt találtam:
CMD:javitas(playerid, params[])
{
new id, mit[64];
if(pInfo[playerid][admin] > 1 || IsPlayerSzerelo(playerid))
{
if(pInfo[playerid][admin] == 0 && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100.0, 213.1703,-226.5610,1.5782)) return Malibu(playerid, \"A szerelőtelepen kell lenned.\");
//id = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetKereskedelemItem(13) < 1) return Malibu(playerid, \"Nincs elég alkatrész a telepen.\");
if(sscanf(params, \"ds[64]\", id, mit)) return SCM(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /javitas [iD] [motort/ajtókat/gumiabroncsokat/karosszériát/lámpákat]\");
if(!IsValidVehicle(id)) return Malibu(playerid, \"Hibás ID!\");
new Float:vpos[3];
GetVehiclePos(id, vpos[0], vpos[1], vpos[2]);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, vpos[0], vpos[1], vpos[2])) return Malibu(playerid, \"Nem vagy elég közel a járműhöz!\");
if(IsPlayerSzerelo(playerid) && javitkocsit[playerid] == 1) return Malibu(playerid, \"Már javítod.\");
if(Compare(mit, \"motort\"))
{
SetVehicleHealth(id, 1000);
vInfo[id][health] = 1000;
cmd_me(playerid, \"megszereli a motort.\");
}
new panelss, doorss, tiress, lightss;
if(Compare(mit, \"ajtókat\") || Compare(mit, \"ajtokat\"))
{
GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
vInfo[id][doors] = 0;
//UpdateVehicleDamageStatus(id, panelss, 0, lightss, tiress);
cmd_me(playerid, \"helyreállítja az ajtókat.\");
}
if(Compare(mit, \"gumiabroncsokat\"))
{
GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
vInfo[id][tires] = 0;
//UpdateVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, 0);
cmd_me(playerid, \"kicseréli a kerekeket.\");
}
if(Compare(mit, \"karosszériát\") || Compare(mit, \"karosszeriat\"))
{
GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
vInfo[id][panels] = 0;
//UpdateVehicleDamageStatus(id, 0, doorss, lightss, tiress);
cmd_me(playerid, \"helyrepofozza a karosszériát.\");
}
if(Compare(mit, \"lámpákat\") || Compare(mit, \"lampakat\"))
{
GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
vInfo[id][lights] = 0;
//UpdateVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, 0, tiress);
cmd_me(playerid, \"helyrepofozza a lámpákat\");
}
if(IsPlayerSzerelo(playerid)) {
OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SetKereskedelemItem(13, GetKereskedelemItem(13)-1);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SetTimerEx(\"unfreezelni\", 10000, 0, \"ii\", playerid, 0);
javitkocsit[playerid] = 1;
}
format(query, sizeof(query), \"UPDATE `vehicles` SET `health`=%f, `panels`=%d, `doors`=%d, `tires`=%d, `lights`=%d WHERE `id`=%d\", vInfo[id][health], vInfo[id][panels], vInfo[id][doors], vInfo[id][tires], vInfo[id][lights], vInfo[id][sqlid]);
mysql_query(query);
new Float:vxx, Float:vyy, Float:vzz, Float:vaa;
GetVehiclePos(id, vxx, vyy, vzz);
GetVehicleZAngle(id, vaa);
vInfo[id][xspawn] = vxx;
vInfo[id][yspawn] = vyy;
vInfo[id][zspawn] = vzz;
vInfo[id][anglespawn] = vaa;
GetVehicleHealth(id, vInfo[id][health]);
format(query, sizeof(query), \"UPDATE `vehicles` SET `sx`=%f, `sy`=%f, `sz`=%f, `sa`=%f, `virtualworld`=%d, `health`=%f WHERE `id`=%d\", vxx, vyy, vzz, vaa, vInfo[id][virtualworld], vInfo[id][health], vInfo[id][sqlid]);
mysql_query(query);
new wattha;
wattha = GetVehicleModel(id);
new newvehid;
DestroyVehicle(id);
for(new i=0;i<10;i++)
{
DestroyDynamicObject(vehobjects[id]);
}
objectszallit[id] = 0;
newvehid = CreateVehicle(wattha, vInfo[id][xspawn], vInfo[id][yspawn], vInfo[id][zspawn], vInfo[id][anglespawn], vInfo[id][Col1], vInfo[id][Col2], 0);
changeVehicleDetails(id, newvehid);
vInfo[newvehid][sqlid] = vInfo[id][sqlid];
UpdateVehicleDamageStatus(newvehid, vInfo[newvehid][panels], vInfo[newvehid][doors], vInfo[newvehid][lights], vInfo[newvehid][tires]);
AddVehicleComponent(newvehid, vInfo[newvehid][wheels]);
AddVehicleComponent(newvehid, vInfo[newvehid][hidraulic]);
if(vInfo[newvehid][health] < 260) vInfo[newvehid][health] = 260;
SetVehicleHealth(newvehid, vInfo[newvehid][health]);
SetVehicleNumberPlate(newvehid, vInfo[newvehid][rendszam]);
SetVehicleVirtualWorld(newvehid, vInfo[newvehid][virtualworld]);
new engg, lll, alarr, doorr, bonnt, boott, objj;
GetVehicleParamsEx(newvehid, engg, lll, alarr, doorr, bonnt, boott, objj);
SetVehicleParamsEx(newvehid, vInfo[newvehid][eng], lighta[newvehid], alarr, doorr, bonnt, boott, objj);
DestroyDynamicObject(taxiobject[id]);
if(vInfo[newvehid][taxitabla] > 0)
{
format(query, sizeof(query), \"SELECT `x`, `y`, `z`, `rx`, `ry`, `rz` FROM `taxiobjects` WHERE `modelid`=%d\", vInfo[newvehid][Model]);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
new Float:taxipos[6];
new wasd[128];
if(mysql_fetch_row_format(wasd, \"|\"))
{
sscanf(wasd, \"p<|>ffffff\", taxipos[0], taxipos[1], taxipos[2], taxipos[3], taxipos[4], taxipos[5]);
}
taxiobject[newvehid] = CreateDynamicObject(vInfo[newvehid][taxitabla], taxipos[0], taxipos[1], taxipos[2], taxipos[3], taxipos[4], taxipos[5], vInfo[newvehid][virtualworld], -1, -1);
AttachDynamicObjectToVehicle(taxiobject[newvehid], newvehid, taxipos[0], taxipos[1], taxipos[2], taxipos[3], taxipos[4], taxipos[5]);
}
}
else return Malibu(playerid, \"Nincs jogosultságod a parancs használatához.\");
return 1;
}
Valaki ezt eltudná magyarázni hogy hogyan is müködik ez mert bárhogyis probálom nem sikerül rájönni!
Illetve megköszönném ha át alakitaná valaki ezt Mindenféle Hülyeség nélkül tehát pl ha a grandlarc ba beteszem is
müködjön
Köszönöm!!!!
A helyesírási hibákért Sry!