GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: herban - 2010. október 28. - 22:42:40

Cím: Karakter választó
Írta: herban - 2010. október 28. - 22:42:40
Üdv.
Lenne kedves valaki és leírná nekem, hogy hogyan kell használni a SetPlayerCamera,SetPlayerCameraPos,SetPlayerFacingAngle és a több karakter választással kapcsolatos parancsot...? úgy értem, hogy leírja pl. milyen kordinátát és mi alapján kell csinálni..
Remélem érhetõ.  : )
Cím: Karakter választó
Írta: TengeriMalac - 2010. október 28. - 22:51:16
SetPlayerPos(playerid, x, y, z); // Játékos elhelyezése
SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z); // Camera elhelyezése
SetPlayerCameraLookAt(playerid, x, y, z); // Hova nézzen a kamera (általában oda, ahol a játékos áll, azaz a SetPlayerPos koordinátáira, kivéve ha nagyon közel van a kamera pozíciójához)
SetPlayerFacingAngle(playerid, angle); // játékos elforgatása
Cím: Karakter választó
Írta: kurta999 - 2010. október 28. - 22:56:43
SetPlayerCameraLookAt: Inkább \'merre\' nézzen.
Cím: Karakter választó
Írta: herban - 2010. október 28. - 23:01:58
tehát akkor SetPlayerCameraLookAt -ba a SetPlayerPos-t írjam be ? vagy kell vmi változtatás?
Cím: Karakter választó
Írta: ChuckNorris - 2010. október 29. - 15:41:52
http://sampforum.hu/index.php?topic=7370.0
Ebben a témában a 3. hozzászólásban leírtam mindent.
Cím: Karakter választó
Írta: herban - 2010. október 29. - 19:43:44
Jó, de azt nem tudom, hogy mi alapján rakjam be a kordinátát (pl. láttam egy ilyet:SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0) és ezt honnan tudom meg?
Cím: Karakter választó
Írta: Csabesz - 2010. október 29. - 20:21:50
Idézetet írta: herban date=1288374224\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3931\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó, de azt nem tudom, hogy mi alapján rakjam be a kordinátát (pl. láttam egy ilyet:SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0) és ezt honnan tudom meg?
 
Az a tengely körüli forgást állítja be.
Pl: 90  -   Akkor 90°-al jobbra fordól a karakter.
    180 - Akkor 180°-al jobbra fordól a karakter.