new kapu;
public OnGameModeInit() alá teszed :
kapu= CreateObject(KOORDINÁTA); //Ide a zárt kapu koordinátáját ragd
{
if(strcmp(cmdtext, \"/open-kapu\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,Koordináta,2.5); //ide a nyitva
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput kinyitottad\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/closed kapu\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,Koordináta,2.5);// ide a zárt koordináta
SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A kaput bezártad!\");
return 1;
}
}
Nem tudtam melyik a zárt koordináta és a nyit ezért nem írtam bele, ha nem érted írd le melyik a zárt, és a nyit
if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, /*kivánt táv*/, /*koordináta*/))
{
if(gMunka[playerid] == rendorworker)
{
MoveObject(kapu,Koordináta,2.5); /////NYITOTT KOORDINÁTÁK
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kinyitottad a rendõr kaput.\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"XY\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"XY\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapuzár\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, /*kivánt táv*/, /*koordináta*/))
{
if(gMunka[playerid] == rendorworker)
{
MoveObject(kapu,Koordináta,2.5); ///// ZÁRT KOORDINÁTÁK
SendClientMessage(playerid,-1,\"Bezártad a rendõr kaput.\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"XY\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"XY\");
return 1;
}
[pawn]if(gMunka[playerid] == rendorworker)[/pawn]
Ez helyett írt azt ami nálad a rendõr.. ha nincs szólj és abban is segítek.