Sziasztok! Egy kapurendszerre lenne szükségem SF Rendõrséghez.Amikor megcsináltam a scriptet:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(969, -1572.09998, 666.20001, 6.2, 0, 0, 270);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 969, -1572.09998, 666.20001, 6.2, 6.2, 0, 0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 969, -1572.09998, 665.79999, 6.5, 0, 0, 0);
return 1;
}
return 0;
}
Ezt, Valamiért nem teszi le a kaput :S Kérlek segítsetek. Köszi Ákos :)
Tessék itt van egy:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new gate1;
public OnFilterScriptInit()
{
gate1=CreateObject(980,2635.1999500,-1480.1999500,18.1000000,0.0000000,0.0000000,308.0000000);
return 1;
}
CMD:nyit(playerid)
{
MoveObject(gate1,2635.1999500,-1480.1999500,12.1000000, 1.7);
SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapu nyitódik!\");
return 1;
}
CMD:zar(playerid)
{
MoveObject(gate1,2635.1999500,-1480.1999500,18.1000000, 1.7);
SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapu záródik!\");
return 1;
}
CMD:gotokapu(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid,2635.1999500,-1470.1999500,18.1000000);
SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapuhoz teleportáltál!\");
return 1;
}
Ez mûködik!!!