#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#include <foreach>new timer1, Kapud;public OnFilterScriptInit() {timer1 = SetTimer(\"Kapu\", 1500, true); //Kapud = CreateObject(..); // nyilván ide a kapudat zárt pozícióbanreturn 1;}public OnFilterScriptExit() {KillTimer(timer1);return 1;}forward Kapu();public Kapu() {new xkapu = 0;foreach(Player, i) {if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 0, 0, 0)) { // 0, 0, 0 helyére a kapud pozícióját xkapu ++;}}if(xkapu > 0) MoveObject(Kapud, 0, 0, 0, 3.5); // 0, 0, 0 helyére a kapud nyitott pozícióban (3.5 a kapu mozgási sebesség)if(xkapu == 0) MoveObject(Kapud, 0, 0, 0, 3.5); // 0, 0, 0 helyére a kapud zárt pozícióban (3.5 a kapu mozgási sebesség)}
#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#include <foreach>new timer1, Kapud[2];public OnFilterScriptInit() {timer1 = SetTimer(\"Kapu\", 1500, true); //Kapud[0] = CreateObject(..); // nyilván ide a kapudat zárt pozícióban //Kapud[1] = CreateObject(..); // nyilván ide a kapudat zárt pozícióbanreturn 1;}public OnFilterScriptExit() {KillTimer(timer1);return 1;}forward Kapu();public Kapu() {new xkapu = 0;foreach(Player, i) {if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 0, 0, 0)) { // 0, 0, 0 helyére a kapud pozícióját xkapu ++;}}if(xkapu > 0) MoveObject(Kapud[0], 0, 0, 0, 3.5); // 0, 0, 0 helyére a kapud nyitott pozícióban (3.5 a kapu mozgási sebesség)if(xkapu == 0) MoveObject(Kapud[0], 0, 0, 0, 3.5); // 0, 0, 0 helyére a kapud zárt pozícióban (3.5 a kapu mozgási sebesség)new xkapu2 = 0;foreach(Player, i) {if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 0, 0, 0)) { // 0, 0, 0 helyére a kapud pozícióját xkapu2 ++;}}if(xkapu2 > 0) MoveObject(Kapud[1], 0, 0, 0, 3.5); // 0, 0, 0 helyére a kapud nyitott pozícióban (3.5 a kapu mozgási sebesség)if(xkapu2 == 0) MoveObject(Kapud[1], 0, 0, 0, 3.5); // 0, 0, 0 helyére a kapud zárt pozícióban (3.5 a kapu mozgási sebesség)}