Wikin találtam egy hasolnó dolgot és átalakítottam
stock GetPlayerLookPos( playerid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z )
{
new Float:fPX, Float:fPY, Float:fPZ,
Float:fVX, Float:fVY, Float:fVZ;
const Float:fScale = 5.0;
GetPlayerCameraPos(playerid, fPX, fPY, fPZ);
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fVX, fVY, fVZ);
X = fPX + floatmul(fVX, fScale);
Y = fPY + floatmul(fVY, fScale);
Z = fPZ + floatmul(fVZ, fScale);
}
pl.:
new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerLookPos(playerid,X,Y,Z); SendFormattedMessage( playerid, -1, \"Ide nézel: %.2f %.2f %.2f\", X, Y, Z );
E:
A Scale a távolság, értelemszerûen minél nagyobb a táv annál messzebbi pontot kapsz végeredményként.