Tessék:
ZCMD include szükséges hozzá, melyet megtalálsz a fórumon.
#define jogsidia 432 // Hogy ne akadjon össze egyik másik dialogal sem
CMD:jogsi(playerid, params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][jogsi] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Jogosítvány: nincs\"); // ha a \'Jogsi\' változó egyenlõ nullával(azaz nincs jogsija)akkor kiírjuk a szöveget
//de ha nem egyenlõ nullával, akkor megy tovább a parancs
//1. lépés: adatgyüjtés
new Float:XYZ[3]; // létrehozzuk a változót amibe a pozíciót fogjuk tartani
new str[128]; // string, melyben a szöveget tároljuk
new name[30]; // string, melyben a nevét tároljuk
GetPlayerPos(playerid, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2]);
GetPlayerName(playerid, name, 30);
format(str, sizeof(str), \"\\t[----- Jogosítvány -----]\\nNév: %s\\nKategória: B\",name); // megformázzuk a szöveget(ez csak példa!)
//2. lépés: létrehozunk egy ciklust
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) // amíg az i kisebb mint max players addig mindin hozzáadunk 1-et, és lefuttatjuk a benne lévõ függvényeket
{
//3. lépés: megnézzük, hogy az összes játékos közül ki van a közelébe(i mindig egyenlõ egy játékos idjével, mely ebben az esetben minden játékosnál egymás után lefut)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 15.0, XYZ[0], XYZ[1], XYZ[2])
{
// 4. lépés: ha az a játékos amelyet jelenleg ellenõrzött \'15.0\' étékõ távon belül van megjelenítjük neki a dialogot
ShowPlayerDialog(i, jogsidia, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jogosítvány\",str,\"Oké\",\"\"); // a megformázott szöveggel megjelenítjük a dialogot
}
}
return 1;
}