GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: SniperMen11 - 2012. március 30. - 19:35:05

Cím: Jogsi mutatás
Írta: SniperMen11 - 2012. március 30. - 19:35:05
Sziasztok! Van egy rendör RPG szerverem és arra szeretnék egy jogsi megmutató scriptet! Azt gondoltam hogy ha katona vagyok akkor megkérem az eggyik embert hogy huzódjon le és beirom /jogsikeres ID akkor kiirja neki hogy ez és ez a katona megkérte hogy mutassa meg a jogositványát a /jogsi ID parancsal! És ha megmutatja kiirja egy Dialogban hogy mikor tette le a vizsgát és hogy van-e jogositványa! Elõre is köszi!
Cím: Jogsi mutatás
Írta: Gabor.. - 2012. március 30. - 19:56:33
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Katona\", 0);
    return 1;
}
CMD:jogsikeres(playerid, params[])
{
     if(GetPVarInt(playerid, \"Katona\", 1)
     {
         new
                 string[128],
                 name[MAX_PLAYER_NAME],
                 name2[MAX_PLAYER_NAME],
                 PID;
     if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /jogsimutat <ID/Játékosnév>\");
     if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID!\");
     if(GetPVarInt(PID, \"Katona\", 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Az illetõ nem rendõr!\");
     
     GetPlayerName(name, MAX_PLAYER_NAME);
     format(string, sizeof(string), \"Megkérted %s-t, hogy mutassa meg a jogsiját!\", name);
     SendClientMesssage(playerid, 0x33FF33AA, string);
     GetPlayerName(name2, MAX_PLAYER_NAME);
     format(string, sizeof(string), \"%s Rendõr kéri, hogy mutasd meg a jogsid\", name2)
     SendClientMessage(PID, 0x33FF33AA, string);
     return 1;
}
CMD:jogsi(playerid, params[])
{
      new
                 string[128],
                 name[MAX_PLAYER_NAME],
                 name2[MAX_PLAYER_NAME],
                 PID;
      if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /jogsimutat <ID/Játékosnév>\");
     if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID!\");
     
     GetPlayerName(name, MAX_PLAYER_NAME);
     format(string, sizeof(string), \"Megmutattad a %s rendõrnek a jogsid!\", name);
     SendClientMesssage(playerid, 0x33FF33AA, string);
     GetPlayerName(name2, MAX_PLAYER_NAME);
     format(string, sizeof(string), \"Név: %s Jogsi: xy\", name2)
     ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jogsi\", string, \"Oké, \"\");
     return 1;
}

Tessék, nem teszteltem! Azt, hogy letette-e a jogsit, azt nemtudtam megcsinálni, mert nem ismerem a változóját stb...