GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: kurta999 - 2010. január 26. - 21:33:17

Cím: Jármû ugrás
Írta: kurta999 - 2010. január 26. - 21:33:17
hello, azt szeretném kérni, hogy vki írjon oat, hogy ha megnyomod a H t felugrik a kocsi. Elõre is thx
Cím: Jármû ugrás
Írta: kurta999 - 2010. január 27. - 20:19:33
Nem megy KEYHORN nics át írtam keycrouchra az meg nemtom mellik XD
Cím: Jármû ugrás
Írta: Epsilon - 2010. január 27. - 20:29:24
Scream forrást illene kihelyezni.
Amúgy kurta nem egy esszét kért ha nem csak egy kis apróságot.
Tessék itt a muködo szkriptem:


#include a_samp
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.5)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1) return JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid),0.2); else return 1;

 
Változtathatod a sebességet de ez ideális szerintem, én ezt használom.
Cím: Jármû ugrás
Írta: TengeriMalac - 2010. január 28. - 12:46:01
Eps..
Ez hogy muxik?
Cím: Jármû ugrás
Írta: Epsilon - 2010. január 28. - 13:58:54
Idézetet írta: kurta999 date=1264537997\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"588\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megnyomod a H t felugrik a kocsi.
 
Cím: Jármû ugrás
Írta: dnsdj - 2010. január 28. - 15:19:08
eps megcsinálnád ugy ezt hogy csak akkor ha pl a jump[playerid] = 1; -el csak akkor lehesssen h-val ugrani ha 0-valegyenlöre akkor ne csináljon semit?:S
Cím: Jármû ugrás
Írta: kurta999 - 2010. január 28. - 15:59:59
Idézetet írta: dnsdj date=1264688348\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"588\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
eps megcsinálnád ugy ezt hogy csak akkor ha pl a jump[playerid] = 1; -el csak akkor lehesssen h-val ugrani ha 0-valegyenlöre akkor ne csináljon semit?:S
 
Kösz epsilon ez kruva jól jott, megprübálom megcsinálni én XD
tess:
 
#include a_samp
new bool:jump[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.5)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1)
    {
        if(jump[playerid] == true) return JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid),0.2);
    }
    return 1;
}
// innentol ez nem fontos
public OnPlayerConnect(playerid) return jump[playerid] = true;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jumpon\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(jump[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"A jump már be van kapcsolva\");
    jump[playerid] = true;
        SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"jump bekapcsolva\");
   return 1;
}
if (strcmp(\"/jumpoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(jump[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"A jump már ki van kapcsolva\");
        jump[playerid] = false;
        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\" jump kikapcsolva\");
return 1;
}
return 1;
}
Cím: Jármû ugrás
Írta: Epsilon - 2010. január 29. - 15:33:27
Idézetet írta: dnsdj date=1264688348\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"588\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
eps megcsinálnád ugy ezt hogy csak akkor ha pl a jump[playerid] = 1; -el csak akkor lehesssen h-val ugrani ha 0-valegyenlöre akkor ne csináljon semit?:S
 

#include a_samp
new bool:jump[MAX_PLAYERS];
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.5)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && jump[playerid]) return JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid),0.2); else return 1;
public OnPlayerConnect(playerid) return jump[playerid] = false;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/jump\", cmdtext, true))
{
if(jump[playerid]) jump[playerid] = false; else jump[playerid] = true;
if(jump[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Jármu ugrás bekapcsolva\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Jármu ugrás kikapcsolva\");
}
return 0;
}
Cím: Jármû ugrás
Írta: TriPod92 - 2010. január 31. - 11:30:20
OFF:\\\\ Scream miért törli a HSZ -ét ha valaki rászol, hogy pl nem irja ki a készito nevét? :P
Cím: Jármû ugrás
Írta: TengeriMalac - 2010. január 31. - 11:41:52
OFF: Mért egy hülye LOW
Cím: Jármû ugrás
Írta: jana4 - 2010. január 31. - 13:59:23
Mert an-yád az  ;) - am azér töröltem, hogy ne az enyémet töltse le, hanem pepsiét. (am csak 1sor az, ami nem az enyém. de itt nagy lowok vannak ezér vitatkoznak..)
Cím: Jármû ugrás
Írta: Epsilon - 2010. január 31. - 14:01:59
Idézetet írta: ScreaM date=1264942763\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"588\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mert an-yád az  ;) - am azér töröltem, hogy ne az enyémet töltse le, hanem pepsiét. (am csak 1sor az, ami nem az enyém. de itt nagy lowok vannak ezér vitatkoznak..)
 
Neked csak Epsilon   ::)
Cím: Jármû ugrás
Írta: ZeRo - 2010. január 31. - 14:28:20
Probléma megoldva, egymást oltani PM - ben is lehet.  ;) Zárok.
ZeRo