-
hello, azt szeretném kérni, hogy vki írjon oat, hogy ha megnyomod a H t felugrik a kocsi. Elõre is thx
-
Nem megy KEYHORN nics át írtam keycrouchra az meg nemtom mellik XD
-
Scream forrást illene kihelyezni.
Amúgy kurta nem egy esszét kért ha nem csak egy kis apróságot.
Tessék itt a muködo szkriptem:
#include a_samp
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.5)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1) return JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid),0.2); else return 1;
Változtathatod a sebességet de ez ideális szerintem, én ezt használom.
-
Eps..
Ez hogy muxik?
-
megnyomod a H t felugrik a kocsi.
-
eps megcsinálnád ugy ezt hogy csak akkor ha pl a jump[playerid] = 1; -el csak akkor lehesssen h-val ugrani ha 0-valegyenlöre akkor ne csináljon semit?:S
-
eps megcsinálnád ugy ezt hogy csak akkor ha pl a jump[playerid] = 1; -el csak akkor lehesssen h-val ugrani ha 0-valegyenlöre akkor ne csináljon semit?:S
Kösz epsilon ez kruva jól jott, megprübálom megcsinálni én XD
tess:
#include a_samp
new bool:jump[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.5)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1)
{
if(jump[playerid] == true) return JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid),0.2);
}
return 1;
}
// innentol ez nem fontos
public OnPlayerConnect(playerid) return jump[playerid] = true;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jumpon\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(jump[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"A jump már be van kapcsolva\");
jump[playerid] = true;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"jump bekapcsolva\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/jumpoff\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(jump[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"A jump már ki van kapcsolva\");
jump[playerid] = false;
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\" jump kikapcsolva\");
return 1;
}
return 1;
}
-
eps megcsinálnád ugy ezt hogy csak akkor ha pl a jump[playerid] = 1; -el csak akkor lehesssen h-val ugrani ha 0-valegyenlöre akkor ne csináljon semit?:S
#include a_samp
new bool:jump[MAX_PLAYERS];
JumpVeh(vid, Float:dis = 0.5)
{
new Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && jump[playerid]) return JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid),0.2); else return 1;
public OnPlayerConnect(playerid) return jump[playerid] = false;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/jump\", cmdtext, true))
{
if(jump[playerid]) jump[playerid] = false; else jump[playerid] = true;
if(jump[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Jármu ugrás bekapcsolva\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Jármu ugrás kikapcsolva\");
}
return 0;
}
-
OFF:\\\\ Scream miért törli a HSZ -ét ha valaki rászol, hogy pl nem irja ki a készito nevét? :P
-
OFF: Mért egy hülye LOW
-
Mert an-yád az ;) - am azér töröltem, hogy ne az enyémet töltse le, hanem pepsiét. (am csak 1sor az, ami nem az enyém. de itt nagy lowok vannak ezér vitatkoznak..)
-
Mert an-yád az ;) - am azér töröltem, hogy ne az enyémet töltse le, hanem pepsiét. (am csak 1sor az, ami nem az enyém. de itt nagy lowok vannak ezér vitatkoznak..)
Neked csak Epsilon ::)
-
Probléma megoldva, egymást oltani PM - ben is lehet. ;) Zárok.
ZeRo