Esetleg ha RP szerverre akarod akkor gondolom rendőröknek akarod itt egy alap parancs hozzá
 
CMD:armour(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.1,Koordináta hogy hol tudja használni))
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK)
{
   SendClientMessage(playerid, SZÍNKÓD, \"A golyóálló mellényed megkaptad!\");
           SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
                  SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 373, 1, 0.3 ,-0.0 ,-0.1, 70.0, 25.0, 35.0 );
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,SZÍNKÓD,\"Nem vagy rendőr.\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,SZÍNKÓD, \"Itt nem tudod használni ezt a parancsot! Menj a rendőrőrsre!\");
}
return 1;
}
 magyarázat(ez hogy hol lehessen használni): 
if(IsPlayerInRangeOfPoint)
 Ez azt csinálja, hogy megnézi, hogy ott van-e vagy a közelében.
De ennek még vannak paraméterei:
(playerid,2.1,Koordináta hogy hol tudja használni)
 -Nos a \"playerid\" az annak a játékosnak aki beírja a parancsot.
-Az a \"2.1\" távolság milyen távolságba tudja használni a koordinátától.
-Végül jön a koordináta amit te adsz meg hogy hol kell használni.
magyarázat(ki tudja használni): 
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK
 -Ez megnézi hogy az ő adatában a frakció egyenlőe a \"RENDOR\"szóval(ebben a frakcióban van-e).
- Ez a 2 db \"  ||  \" jel(Ctrl+Alt+W-vel tudod csinálni) annyit takar, hogy megnézi igaz-e valamelyik, hogy \"RENDRO\" vagy \"RFONOK\" ha nem rendrő halad tovább a folyamat és megnézi hogy \"RFONOK\"-e.
-Van még az, hogy mind a 2-nek igaznak kell lennie de az most itt nem kell!
Remélem tudtam segíteni 

 és érthetően leírtam 
