GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Jim Toretto - 2014. Június 04. - 20:11:13

Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: Jim Toretto - 2014. Június 04. - 20:11:13
Sziasztok!
Ismét egy kérésem lenne mégpedig az, hogy hogyan tudnák egy kocsi fölé szöveget írni?
Annyi a lényeg, hogy a felirat mindig a kocsin maradjon és ne csak akkor jelenjen meg ha valaki pl beszáll.
Azt hogy mit ír majd a kocsi fölött azt rátok bízom.
Ezekre a kocsikra szeretnék 3D Textet kérni:
 
Kocsi[0] = AddStaticVehicleEx(400,2062.4780,-1904.0059,13.2523,0.1147,1,1, 7200000);
Kocsi[1] = AddStaticVehicleEx(400,2052.3628,-1903.9910,13.2523,359.7091,1,1, 7200000);
Kocsi[2] = AddStaticVehicleEx(400,2056.1294,-1903.9355,13.2517,359.9152,1,1, 7200000);
Kocsi[3] = AddStaticVehicleEx(400,2059.1633,-1903.9895,13.2516,359.8265,1,1, 7200000);

 
Elõre is köszönöm! :)
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: MesterMartino - 2014. Június 04. - 20:52:45
Próbáld meg így:
 
new Text3D:kocsi13dtext;
kocsi13dtext = Create3DTextLabel(\"Kocsi 1 szöveg\",0xFFFFFFAA,0.0,0.0,0.0,50.0,0,1);
Attach3DTextLabelToVehicle(kocsi13dtext,kocsi[1],0.0,0.0,1.0);

 
Ne feledd.. ez csak 1 kocsinak a 3D -s szövege! Csináld meg ezt a többi autónál is!
ui: Amikor törlöd a kocsit, amihez hozzá volt csatolva egy 3D-s szöveg, ne felejtsd el törölni a 3Dtextet a kocsi törlése elõtt!
[pawn]Delete3DTextLabel(kocsi13dtext);[/pawn]
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: Jim Toretto - 2014. Június 04. - 21:36:00
Hát nem jelenik meg a kocsin pedig a mod lefut mindenféle hiba nélkül :O
Hova is kell ezeket tenni pontosan ?
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: MesterMartino - 2014. Június 05. - 19:04:15
Érdemes az alá, ahol meghívod ezeknek a kocsiknak a lehívását! Szerintem neked az...
 
public OnGameModeInit()

 
alatt kell lennie ...
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: Jim Toretto - 2014. Június 04. - 20:11:13
Sziasztok!
Ismét egy kérésem lenne mégpedig az, hogy hogyan tudnák egy kocsi fölé szöveget írni?
Annyi a lényeg, hogy a felirat mindig a kocsin maradjon és ne csak akkor jelenjen meg ha valaki pl beszáll.
Azt hogy mit ír majd a kocsi fölött azt rátok bízom.
Ezekre a kocsikra szeretnék 3D Textet kérni:
 
Kocsi[0] = AddStaticVehicleEx(400,2062.4780,-1904.0059,13.2523,0.1147,1,1, 7200000);
Kocsi[1] = AddStaticVehicleEx(400,2052.3628,-1903.9910,13.2523,359.7091,1,1, 7200000);
Kocsi[2] = AddStaticVehicleEx(400,2056.1294,-1903.9355,13.2517,359.9152,1,1, 7200000);
Kocsi[3] = AddStaticVehicleEx(400,2059.1633,-1903.9895,13.2516,359.8265,1,1, 7200000);

 
Elõre is köszönöm! :)
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: MesterMartino - 2014. Június 04. - 20:52:45
Próbáld meg így:
 
new Text3D:kocsi13dtext;
kocsi13dtext = Create3DTextLabel(\"Kocsi 1 szöveg\",0xFFFFFFAA,0.0,0.0,0.0,50.0,0,1);
Attach3DTextLabelToVehicle(kocsi13dtext,kocsi[1],0.0,0.0,1.0);

 
Ne feledd.. ez csak 1 kocsinak a 3D -s szövege! Csináld meg ezt a többi autónál is!
ui: Amikor törlöd a kocsit, amihez hozzá volt csatolva egy 3D-s szöveg, ne felejtsd el törölni a 3Dtextet a kocsi törlése elõtt!
[pawn]Delete3DTextLabel(kocsi13dtext);[/pawn]
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: Jim Toretto - 2014. Június 04. - 21:36:00
Hát nem jelenik meg a kocsin pedig a mod lefut mindenféle hiba nélkül :O
Hova is kell ezeket tenni pontosan ?
Cím: Jármû fölé 3D Text kérés
Írta: MesterMartino - 2014. Június 05. - 19:04:15
Érdemes az alá, ahol meghívod ezeknek a kocsiknak a lehívását! Szerintem neked az...
 
public OnGameModeInit()

 
alatt kell lennie ...