GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Hasirama - 2014. Augusztus 03. - 23:51:07

Cím: Ismerõs rendszer
Írta: Hasirama - 2014. Augusztus 03. - 23:51:07
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy beírunk egy parancsot(pl: /megismer), és a közelben lévõ játékosnak a neve mellé rakja hogy ismerõs, és ezt el is mentené a rendszer?
Elnézést ha van ilyen leírás, de sokat keresgéltem de egyet sem találtam.
Válaszokat elõre is köszönöm!
Cím: Ismerõs rendszer
Írta: ROOCK - 2014. Augusztus 09. - 10:21:20
hova irja a neve elé fölötte vagy  a chatbe?
am ehez kell egy mysql adatbázis elmenteni az id-ket
Cím: Ismerõs rendszer
Írta: Hasirama - 2014. Augusztus 11. - 17:54:31
Teljesen mindegy hova írja ki, csak annyi kellene, hogy ugye csak annak a játékosnak, akinek bemutatkozott, és van mysql adatbázis.
Cím: Ismerõs rendszer
Írta: ROOCK - 2014. Augusztus 11. - 23:29:39
itt van irtam egy kiindulási pontot de neked kell befejezned
 

/*hozz létre mysqlbe egy olyant hogy
baratidk
id
*/
CMD:megismer(playerid, params[]) {
new id;
if(sscanf(params,\"i\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Használat: /megismer [iD]\");
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(IsPlayerConnected(id)==1){
for(/*ide kérd le az összes barát id-jét*/){
if(/*egyeztest a beirtal pl.:baratidk==id*/){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 4.0, x, y, z) && playerid != id)
{
/*ide hogy adja hozzá a barát listához az idt*/
}else{SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nincs közeledben eza játékos!\");}
}else{SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Õt már ismered!\");}
}
}else{SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nincs a szerveren ilyen player!\");}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new str[200], pName[100];
for(/*ide kérd le az összes barát id-jét ha egyezik valameikkel*/)
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(str, sizeof(str), \"%s mondja: %s \", pName, text);
SendClientMessage(i, 0xFFFFFFAA,str);
return 0;
}
     for(/*ide kérd le az összes barát id-jét ha nem egyezik egyikel se*/)
      {
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(str, sizeof(str), \"Valaki mondja: %s \", text);
SendClientMessage(i, 0xFFFFFFAA,str);
      }
return 0;
}
Cím: Ismerõs rendszer
Írta: Hasirama - 2014. Augusztus 12. - 09:20:47
Köszönöm a segítséget, de pont azt nem tudom megoldani, hogy az oszlophoz vagy tábla, nem tudom, adja hozzá a nevet, a többi még menne is.
Ezt felületesen le tudnád nekem írni, nem kellene megoldani.
De az elõzõt is köszönöm szépen, ezzel is sokat segítettél!
Cím: Ismerõs rendszer
Írta: ROOCK - 2014. Augusztus 12. - 13:01:33
ugyan olyan mint egy regisztrációs cucc
regisztráció:szerver connectnél lekéri aza adatokat ha nincs akkor regisztrál ha egyezik kiadja a jelszót és betölti a cuccair
Ennél: parancs beirásakor lekéri az adatait ha nincs regisztrál ha van akkor betölti a nevét és az playertext alatt pedig folyamatosan ellenörzi aki ir ha egyezik valameik névvel akkor iirja a nevét ha nem akkor azt irja hogy valaki
Cím: Ismerõs rendszer
Írta: Hasirama - 2014. Augusztus 13. - 08:31:46
Rendben, köszönöm szépen a segítséget, innen már könnyen össze tudom hozni.