Szerző Téma: Interior  (Megtekintve 1149 alkalommal)

Interior
« Dátum: 2013. október 20. - 16:03:43 »
0 Show voters
Sziasztok
Azt szeretném kérni tõletek hogy valaki megcsinálná, hogy belehessen menni egy X kordinál egy Y interiorhoz
Elõre is köszönöm :)

Nem elérhető Truz

  • 128
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 20. - 17:40:25 »
0 Show voters
Hali!
Nem értem mire gondolsz, de itt van kettõ lehetõség.
Teleport parancs
 
if(strcmp(cmd, \"/teleportneve\", true) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, Kordináta);
  return 1;
}

 
Vagy ha ajtós megoldásra gondolsz, tehát egy bizonyos helyrõl egy paranccsal:
 
if (strcmp(cmd, \"/parancs(pl:Bemegy)\", true) == 0)
{
if(PlayerToPoint(playerid, Ajtó kordinátája))
                             {
                                 SetPlayerPos(playerid, Ahova vezessen az ajtó(kordináta);
                             }
   return 1;
}

Interior
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 20. - 20:33:41 »
0 Show voters
õõm mondjuk hogy a 2. csak nem parancsal hanem oda álsz egy épület elé és bevisz egy megadott interiorhoz (pl: kisbolt) érted? :D

Interior
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 21. - 09:11:30 »
0 Show voters

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x, y, z))
     {
               SetPlayerInterior(playerid, interiorid);
               SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
               return 1;
    }
   return 1;
}

 
A távolság helyett beírod hogy milyen távol álljon a játékos hogy bemenjen, az x, y, z-k helyett pedig berakod a koordinátát.
A SetPlayerInterior beállítja a játékos interiorját, ez minden interiornál különbözõ és a koordináták is.
Remélem tudtam segíteni! :)

Interior
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 21. - 15:02:26 »
0 Show voters
de ezt miért a OnPlayerSpawn sor alá kell beirni? :D nem azt akarom hogy ott spawnolj hanem hogy odaállok egy épület elé és bedob az intibe:D
aztán beirtam ezt a mod legaljára
[samp]if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x, y, z))
      {
                SetPlayerInterior(playerid, interiorid);
                SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                return 1;
     }
    return 1;
}[/samp]
persze a távolsághoz meg az x, y, z, kordihoz beirtam mindent. de 3errort ir :/
miért?

Interior
« Válasz #5 Dátum: 2013. október 21. - 15:39:51 »
0 Show voters
Nem azt jelenti hogy odaspawnol ember -.-
Hanem hogy amikor Spawnol, tehát azt jelenti hogy már benn vagy a játékban, nem érted? És ha benn vagy a játékban, plusz ott vagy a koordinátán, akkor fog bedobni oda! :)
Küldd el az errorokat is! :)

Interior
« Válasz #6 Dátum: 2013. október 21. - 17:40:17 »
0 Show voters
nagyszerû elfogadta minden error,warning mentes mostmár csak az a probléma hogy ahova megadtam a kordit odaállok és nem dob be :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 21. - 17:42:12 )

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, 2303.8262,-16.1400,26.4844)) //Itt megyünk be
     {
               SetPlayerInterior(playerid, 0); //Interior id
               SetPlayerPos(playerid, 2315.952880,-1.618174,26.742187); //Ebbe az intibe dob be (Interior kordi X, Y, Z)
               return 1; //Lezárjuk ^^
     }
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 21. - 17:42:12 írta dawee0101 »

Interior
« Válasz #7 Dátum: 2013. október 21. - 18:34:14 »
0 Show voters
Az IsPlayerInRangeOfPointot ne 1-re állítsd, hanem 1.0-ra :) És szerintem be fog dobni :D

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #8 Dátum: 2013. október 21. - 18:34:20 »
0 Show voters
Logika manapság ...kincs
Gondolkozzatok..
 

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x, y, z))
     {
               SetPlayerInterior(playerid, interiorid);
               SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
               return 1;
    }
   return 1;
}

 
A távolság helyett beírod hogy milyen távol álljon a játékos hogy bemenjen, az x, y, z-k helyett pedig berakod a koordinátát.
A SetPlayerInterior beállítja a játékos interiorját, ez minden interiornál különbözõ és a koordináták is.
Remélem tudtam segíteni! :)
 
[/quote]
Itt ez a lekérdezés csak akkor fut le amikor a függvény.Mivel a függvény jelen esetbe  OnPlayerSpawn csak akkor indul el mikor a játékos lespawnol így ez a kód sz*rt sem ér.Hisz ez csak akkor fogja leellenõrizni amikor a spawnolás történik.Nem folyamatosan.A parancsok se folyamatosan ellenõrzik le csak amikor beírjuk õket.Itt ugyan ez a helyzet csak akkor kérdezi meg amikor lespawnol a játékos aztán többet nem.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #9 Dátum: 2013. október 21. - 21:43:20 »
0 Show voters
[mod]OFF -ok törölve, ha tovább folytassátok akkor jelentem és figyelmesztetést kaptok![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal