GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: saa - 2012. augusztus 12. - 22:24:17

Cím: infó tábla kérés
Írta: saa - 2012. augusztus 12. - 22:24:17
Sziasztok azt szeretném kérdezni egy larp modba hogy tudok infó tábát berakni??Mert amit see bõl kimásoltam és kompilezem nem csinál semmit beinditom felmek és nem mutatja.Léccives valaki segitsen vagy másoljon be ide egy infó tábla systemet.Köszi

Igor Dimitriev
Cím: infó tábla kérés
Írta: xSkillZ7x - 2012. augusztus 13. - 09:59:15
Milyen az az info tabla? Egy object amin van iras?
A chat be rendes infotabla
Dialogban tabla?
Vagy pedig TextDrawban.
Ha az elsot szeretned, akkor:
 

new wall = CreateObject(19353, x,  y, z,   0.42, -344.04, 120.00);
SetObjectMaterialText(wall, \"{ff0015}-----------------------\\n{00ff09}Info Tabla\\n{ff0015}-----------------------\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\", 28, 0, 0x32fa14AA, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);

 
Ha chat be szeretned a tablat:
 

SendClientMessage(playerid, -1, \"Info Tabla\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"----------------------\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szoveg\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"----------------------\");

 
Dialogban:
 

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Info Tabla\",\"Szoveg\\nSzoveg2\\nstb\",\"Rendben\",\"Vissza\");

 
TextDrawban pedig:
 

new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
OnPlayerConnect ala:
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 229.000000, 420.000000, \"Info Tabla\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 65535);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.500000, 1.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 16711935);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
       Parancsod ala:
       PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw0[playerid]);
       SetTimerEx(\"HideTD\",5000,0,\"i\",playerid);
       a mod/script aljara:
       forward HideTD(playerid);
       public HideTD(playerid)
       PlayerTextDrawHide(playerid, Textdraw0[playerid]);
       return 1;
}