Szerző Téma: idõzáros kapu  (Megtekintve 1127 alkalommal)

idõzáros kapu
« Dátum: 2011. október 24. - 18:49:49 »
0 Show voters
van egy kapum hogy tom megcsinálni hogy csak egy idõt van nyitva?
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
     kapu = CreateObject(980,395.01840210,2550.44433594,18.27297974,0.00000000,0.00000000,3.99902344); //object(electricgate) (1)
     return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
     MoveObject(kapu, 405.26361084,2551.02441406,18.27297974, 2.5);
     return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
     MoveObject(kapu, 395.01840210,2550.44433594,18.27297974, 2.5);
     return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
ez a kapu

idõzáros kapu
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 24. - 18:56:05 »
0 Show voters
Timerrel!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=195131
,,This was the simple mod,but if you want an automatic gate,try this\" alatt nézd

idõzáros kapu
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 24. - 19:05:49 »
0 Show voters
nem jövök rá nem vok ojan jo angolból

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
idõzáros kapu
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 24. - 19:19:56 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
     kapu = CreateObject(980,395.01840210,2550.44433594,18.27297974,0.00000000,0.00000000,3.99902344); //object(electricgate) (1)
     return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
     MoveObject(kapu, 405.26361084,2551.02441406,18.27297974, 2.5);
     return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
     MoveObject(kapu, 395.01840210,2550.44433594,18.27297974, 2.5);
     SetTimer ( \"kapu\" , 7000 , 0 ) ; // 7000-> Az idõ
     return 1;
}
return 0;
}

 
Ha minden igaz így jó. Nem biztos....
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 24. - 19:23:19 írta DeeW The First One »

idõzáros kapu
« Válasz #4 Dátum: 2011. október 27. - 19:02:37 »
0 Show voters

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
     kapu = CreateObject(980,395.01840210,2550.44433594,18.27297974,0.00000000,0.00000000,3.99902344); //object(electricgate) (1)
     SetTimer ( \"kapu\" , 7000 , 0 ) ; // 7000-> Az idõ
     return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
     MoveObject(kapu, 405.26361084,2551.02441406,18.27297974, 2.5);
     return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
     MoveObject(kapu, 395.01840210,2550.44433594,18.27297974, 2.5);
     return 1;
}
return 0;
}

 
Na szia lehet hogy nem fogg menni de ez szerintem megyen! :D
De ha nem megyen sajnáloM!

idõzáros kapu
« Válasz #5 Dátum: 2011. október 27. - 19:36:45 »
0 Show voters
script tetejére:
[pawn]forward timer();[/pawn]
nyit parancshoz:
[pawn]
MoveObject(kapu, 405.26361084,2551.02441406,18.27297974, 2.5);
SetTimer(\"timer\",8000,0); //8000 = 8mp[/pawn]
script aljára:
[pawn]public timer()
{
MoveObject(kapu, 395.01840210,2550.44433594,18.27297974, 2.5);
return 1;
}[/pawn]
onfsinit alól töröld a timert
kb ennyi, gyorsan írtam le, de ez alapján megtod csinálni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal