Szerző Téma: időnként változó 3d text szöveg  (Megtekintve 861 alkalommal)

időnként változó 3d text szöveg
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 13:49:58 »
0 Show voters
Sziasztok, olyan kódra lenne szükségem hogy egy adott pozíción létrehozott 3d text szöveg (pl; Vágható) egy parancs után át íródjon (Nem vágható) -ra. Majd pl. 1perc után ismét visszaíródna Vághatóvá és ha a szöveg épp \'Nem vágható\' akkor a parancsot ne lehessen használni. Valaki segítene?

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
időnként változó 3d text szöveg
« Válasz #1 Dátum: 2015. augusztus 20. - 20:01:30 »
+1 Show voters
tessék tesztelve tökéletesen működik nálam :D
kb 20p volt megcsinálni és kitalálni hogy hogy legyen mi  :thumbsup:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
//a timer időhöz hogy hány másodperc mulva legyen vágható
//a dx,dy,dz az hogy a 3d textlabel hol legyen (x,y,z koordináta) és a da az hogy milyen távolságból lehessen látni
#define dx 0
#define dy 0
#define dz 5
#define da 40
#define timerido 10
new vag, Text3D:vagas;
CMD:vagas(params[], playerid){
if(vag == 0){
vag = 1;
Update3DTextLabelText(vagas, -1, \"Nem Vágható\");
}else{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vágható ne próbálkozz!\");
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Vaghato\", timerido*1000 , true);
vagas = Create3DTextLabel(\"Nem Vágható\", -1, dx,dy,dz,da, 0, 0);
return 1;
}
forward Vaghato(playerid);
public Vaghato(playerid)
{
    Update3DTextLabelText(vagas, -1, \"Vágható\");
vag = 0;
return 1;
}

időnként változó 3d text szöveg
« Válasz #2 Dátum: 2015. augusztus 21. - 00:09:00 »
0 Show voters
Köszi szépen! Minden okés :thumbsup: Ment a + zárok.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal