Here we go:
 
#include a_samp
#define bugdialog 23
#define red            0xFB0000FF
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if (strcmp(cmdtext, \"/bugreport\", true)==0){
if(!fexist(\"bug.txt\")) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Jelenleg a parancs nem elérhető! Kérlek próbáld újra később!\");
ShowPlayerDialog(playerid,bugdialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\"BUG jelentése\", \"Kérlek írd le pár szóba a bugot:\", \"JELENTÉS\", \"MÉGSE\");
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){
if(dialogid == bugdialog && response){
    if(!inputtext[0]) return ShowPlayerDialog(playerid,bugdialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\"BUG jelentése\", \"Kérlek írd le pár szóba mi történt:\", \"JELENTÉS\", \"MÉGSE\");
new string[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
        new File:pos=fopen(\"bug.txt\", io_append);
//====Dátum=====
        new Year, Month, Day;
getdate(Year, Month, Day);
//====Idő=====
new Hour, Minute, Second;
gettime(Hour, Minute, Second);
        format(string, 256, \"\\n\\r[Dátum: %02d/%02d/%d][idő: %02d:%02d:%02d]  %s bejelentése: %s\\n\\r\",Day, Month, Year, Hour, Minute, Second, name, inputtext);
        fwrite(pos, string);
        fclose(pos);
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Bug naplózva!\");
return 1;
}
return 1;
}
 A scriptfiles mappába egy bug.txt -t hozz létre és abba fogja menteni a cuccokat.
Dialogos remélem nem baj  
 Nocoxil