Lehet, sõt biztos, hogy az én fantáziám nagy
és hülyeséget mondok + nem is jártam utána, de pl Objectek mozgatására lehetne használni ilyen online editor dolgot (scriptekbe/fs részlegnél asszem még kint van) és azzal lehetne lerakni az adott objectet, vagy RP-sebben megoldva megadsz egy parancsot, ha odamegy egy objecthez (ami engedélyezve van, hogy pl ilyen fákat ne tudjon elmozgatni) beírja /felveszbútor vagy hasonló beállítasz neki egy animot (pl /bomb animot) akkor lehajol, beállitasz egy Timert 2000-re (az 2mp lesz, ha jól tudom) és beadsz egy másik animot (pl /cop ami olyan lesz mintha cipelne valamit, ha ráraksz egy objectet) és AttachObjectToPlayer függvénnyel hozzá csatolod a kezéhez az adott objectet, majd ha beírja /leteszbútor beadod neki azt a bizonyos animot (ami a /bomb, azaz lehajlást), majd ClearAnimations függvénnyel leállítod az összes animot. Na, ha ez megvan létrehozol egy új filet ahhova tárolod az addigi összes elmentett objectek pozicóját, és egy új változót ami arra szolgáll, hogy a fájlból kiolvasott pozicíókat elmentse, ezt felcsatlakozáskor!Amikor pedig lecsatlakozol az adott változóban lévõ értékeket beolvasod az adott fájlba és Dinivel elmented (Én a MySQL-t ajánlom, mivel az sokkal gyorsabb, de ha kezdõ scripter vagy akkor a Dini egyszerûbb kezelni), na kb valahogy így kell legyen,
de nehogy így csináld, mert zéró utánajárással mondtam ezt és lehet, hogy rosz, valamint ezzel azt akartam feltüntetni, hogy nehézkes az ilyen dolog megírása, ha Kezdõ Scripter vagy