http://sampforum.hu/index.php?topic=16734ebből egy kis átalakítással
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:bkocsi;
new btimer;
new btimer2;
new kocsi;
#define TIMING 300 //hány másodpercenként adja a pénzt annak aki a kocsiba ül
new rtimer;
#define COLOR_LBLUE 0x17ddebAA
#define COLOR_RED 0xFF3366FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFCC33FF
#define COLOR_GREEN 0x008000FF
#define COL_EASY \"{FFF1AF}\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_BLACK \"{0E0101}\"
#define COL_GREY \"{C3C3C3}\"
#define COL_GREEN \"{6EF83C}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_YELLOW \"{F3FF02}\"
#define COL_ORANGE \"{FFAF00}\"
#define COL_LIME \"{B7FF00}\"
#define COL_CYAN \"{00FFEE}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00C0FF}\"
#define COL_BLUE \"{0049FF}\"
#define COL_MAGENTA \"{F300FF}\"
#define COL_VIOLET \"{B700FF}\"
#define COL_PINK \"{FF00EA}\"
#define COL_MARONE \"{A90202}\"
#define COL_CMD \"{B8FF02}\"
#define COL_PARAM \"{3FCD02}\"
#define COL_SERVER \"{AFE7FF}\"
#define COL_VALUE \"{A3E4FF}\"
#define COL_RULE \"{F9E8B7}\"
#define COL_RULE2 \"{FBDF89}\"
#define COL_RWHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_LGREEN \"{C9FFAB}\"
#define COL_LRED \"{FFA1A1}\"
#define COL_LRED2 \"{C77D87}\"
forward Moneyad(playerid);
forward AutoSpawnVeh(playerid);
forward AutoSpawnVehEx(playerid);
new Float:AutoSpawn[][] =
{
{2092.3435,-2355.9475,13.5469},
{1992.4275,982.5914,10.8203},
{2153.7273,1725.5441,11.0469},
{2275.7246,2527.9807,10.8203},
{-2440.2441,-1676.3511,444.1784},
{1467.8433,-1654.4670,14.0469},
{1828.0745,-1402.1664,13.4297},
{380.5229,2619.4651,16.5066}
};
public OnGameModeInit()
{
btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
return 1;
}
public AutoSpawnVehEx(playerid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Senki nem találta meg a bónusz autót. 5 perc múlva új indul!\");
DestroyVehicle(kocsi);
GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, false);
btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
bkocsi = false;
return 1;
}
public AutoSpawnVeh(playerid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
new rand = random(sizeof(AutoSpawn));
kocsi = CreateVehicle(411,AutoSpawn[rand][0],AutoSpawn[rand][1],AutoSpawn[rand][2],90,0,1,-1);
btimer2 = SetTimer(\"AutoSpawnVehEx\",540000,false);
bkocsi = true;
GetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(kocsi, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, true);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,\"Bónusz kocsi lespawnolva. Keresd meg és jutalom vár rád!\");
switch(rand)
{
case 0: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Kezdohely Közelében spawnolt! /-/\");
case 1: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Four Dragons közelében spawnolt! /-/\");
case 2: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Royal Casino közelében spawnolt! /-/\");
case 3: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas Rendorség közelében spawnolt! /-/\");
case 4: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Chilliad közelében spawnolt! /-/\");
case 5: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Los Santos Rendorség közelében spawnolt! /-/\");
case 6: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Las Venturas BMX Park közelében spawnolt! /-/\");
case 7: SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"/-/ Old Air közelében spawnolt! /-/\");
}
return 1;
}
public Moneyad(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, 6000);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(vehicleid == kocsi)
{
if(bkocsi == true)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
KillTimer(btimer2);
new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Megtaláltad a Bónusz Kocsit\",4000,4);
format(string,sizeof(string),\" \\\\ \"COL_ORANGE\"%s \"COL_GREEN\"Megtalálta a Bónusz kocsit Jutalma: \"COL_ORANGE\"6\"COL_GREEN\" Score \"COL_ORANGE\"6000\"COL_GREEN\"$\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) +6);
bkocsi = false;
rtimer = SetTimer(\"Moneyad\",1000*TIMING,false);
}
}
return 0;
}
public OnPlayerExitVehicle ( playerid, vehicleid )
{
KillTimer(rtimer);
DestroyVehicle(kocsi);
btimer = SetTimer(\"AutoSpawnVeh\",300000,false);
new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Kiszálltál a bónuszkocsiból!\",4000,4);
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a bónuszkocsit, hamarosan újra spawnol!\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
}
CMD:bonuscarstart(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
KillTimer(btimer);
KillTimer(btimer2);
KillTimer(rtimer);
bkocsi = true;
AutoSpawnVeh(playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_LBLUE,\"Egy Admin elinditotta a Bónusz Autó-t\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy admin vagy nem vagy elég magas szintu adminisztrátor!\");
}
return 1;
}
Így mondjuk a végtelenségig ha bennül, akkor kapja, tehát nem tűnek el a kocsi mondjuk 15 perc után.
NEM TESZTELTEm, de pawno szerint hibátlan. Remélem értitek, hogy mit próbáltam összehozni