Ehhez szerintem egy mentésbõl való törlés lenne értelmes, mert akkor kitörölné a karaktert és újra kéne kezdeni
Vagy pedig a mentéshez hozzáírsz egy \"Meghalt\" funkciót is, és amikor fellép lekérdezed hogy az a funkció egyenlõ-e az 1-el vagy nem, ha egyenlõ akkor kiíratod pl. hogy \"Neked új életet kell kezdened, mivel meghaltál. ((Új élet = Új névvel való regisztráció))\"
Ez így nézne ki végeredményében: enum pInfo {
pMeghalt
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ide jöhet a bejelentkezés, vagy regisztráció...
if(PlayerInfo[playerid][pMeghalt] == 1) {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Neked új életet kell kezdened, mivel meghaltál. ((Új élet = Új névvel való regisztráció))\");
Kick();
} else { SpawnPlayer(playerid); }
return 1;
}