forward AntiTeamKill();
new bool:gPlayerImmunity[MAX_PLAYERS];
public AntiTeamKill() { for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerConnected(i) && gPlayerImmunity) SetPlayerTeam(i, gPlayerTeam); return 1; }
stock ToggleFriendlyFire(playerid, bool:toggle) { gPlayerImmunity[playerid] = !toggle; }
Hirtelen ezt dobtam össze. A
ToggleFriendlyFire(playerid, true) engedélyezi, hogy lelõjjék a csapattársai. Szóval mikor háború lesz, akkor a lényeg, hogy kikapcsold a résztvevõknek így:
ToggleFriendlyFire(playerid, false)A játékmód elindításakor pedig hívd meg a SetTimer függvényt az alábbi módon:
SetTimer(\"AntiTeamKill\", 10, 1);
Nem teszteltem semmit, szóval nem garantált a siker. (Ja és az OnPlayerDisconnect-nél is engedélyezd, hogy lõhessék.)
Kowalski