Szerző Téma: Godfather modhoz 3 kérés 0.2x  (Megtekintve 1044 alkalommal)

Godfather modhoz 3 kérés 0.2x
« Dátum: 2009. december 11. - 07:08:50 »
0 Show voters
Sziasztok nem vagyok pro nem vagyok teljesen láma a dolgokhoz, de jópár dolog buggol a godfather scriptben és már csak 3 dolog maradt amit szeretnék megkérdezni ha valaki tudna segíteni nekem. kerestem a fórumokban dolgokat de mûködõt nem találtam csak az alap scripteket. elõre is köszi mindenkinek.
-/frisk parancs ami mûködik is azaz a motozás mert bugos és nem ír ki dolgokat
-/duty parancs addig jó hogy munkában lesz \" \" de azt hogy tudom hogy munka ruhát vegye fel és mikor leveszi civil ruhába mert setplayerskin az adott dologra de én ugy szeretném ami megvan határozva már hogy pl: rank 3 as ahoz van egy adott ruha tipus és civil pedig ami alap ruhája
-börtön helyének beállítása vagy ha letelt a büntetés spawn pont beállítás mert ha kintre állítom be akkor embert lát az illetõ de objecteket nem valami kis zizz lehet mert mikor letelik a bünti reseteli a player worldot ?!
szóval ennyi ha valaki tudna segíteni megköszönném, az off topicot is köszönöm van aki ebbõl él :D

Godfather modhoz 3 kérés 0.2x
« Válasz #1 Dátum: 2009. december 13. - 22:03:36 »
0 Show voters
senki nem tud segíteni  ???

Godfather modhoz 3 kérés 0.2x
« Válasz #2 Dátum: 2009. december 14. - 16:26:18 »
0 Show voters
Sziasztok!
Igen szerintem kellene sokat javítani a GF-módban, hogy muködo képes legyen

Nem elérhető quips

Godfather modhoz 3 kérés 0.2x
« Válasz #3 Dátum: 2010. január 28. - 16:11:53 »
0 Show voters
    if(strcmp(cmd, \"/duty\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   if(PlayerInfo[playerid][pMember]==1||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
      if (PlayerToPoint(3, playerid,255.3,77.4,1003.6) || PlayerToPoint(3,playerid,-1616.1294,681.1594,7.1875) || PlayerToPoint (3,playerid,273.1497,118.1322,1004.6172) || PlayerInfo[playerid][pLocal] != 255)
      {
          if(OnDuty[playerid]==0)
           {
            new dutyskin1 = PlayerInfo[playerid][pChar];
            SetPlayerSkin(playerid, dutyskin1);
             format(string, sizeof(string), \"* Rendor %s kiveszi a fegyvereket és felveszi a ruhát.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            GivePlayerWeapon(playerid, 3, 100);
            GivePlayerWeapon(playerid, 1, 0);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000);
            SetPlayerArmour(playerid, 100);
            SetPlayerHealth(playerid, 100);
            OnDuty[playerid] = 1;
         }
         else if(OnDuty[playerid]==1)
         {
             new originalskin = PlayerInfo[playerid][pModel];
            SetPlayerSkin(playerid, originalskin);
            format(string, sizeof(string), \"* Rendor %s beteszi a szekrénybe a ruhát és a fegyvereit.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            SetPlayerArmour(playerid, 0);
            OnDuty[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"   Nem vagy szekrénynél !\");
         return 1;
      }
   }
   else if(PlayerInfo[playerid][pMember]==2||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
   {
      {
                    if(OnDuty[playerid]==0)
           {
            new dutyskin1 = PlayerInfo[playerid][pChar];
            SetPlayerSkin(playerid, dutyskin1);
             format(string, sizeof(string), \"* FBI %s kiveszi a fegyvereket és felveszi a ruhát.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            GivePlayerWeapon(playerid, 29, 4000);
            GivePlayerWeapon(playerid, 16, 4000);
            GivePlayerWeapon(playerid, 31, 4000);
            GivePlayerWeapon(playerid, 33, 4000);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 34, 4000);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 17, 4000);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 4000);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 45, 4000);
            SetPlayerArmour(playerid, 100);
            SetPlayerHealth(playerid, 100);
            OnDuty[playerid] = 1;
         }
         else if(OnDuty[playerid]==1)
         {
             new originalskin = PlayerInfo[playerid][pModel];
            SetPlayerSkin(playerid, originalskin);
            format(string, sizeof(string), \"* FBI %s beteszi a szekrénybe a ruhát és a fegyvereit.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            SetPlayerArmour(playerid, 0);
            OnDuty[playerid] = 0;
         }
      }
   }
            else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
   {
       if(JobDuty[playerid] == 1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Leraktad a szolgálatot , nem tudod fogadni a hívásokat.\");
           JobDuty[playerid] = 0;
           Medics -= 1;
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Szolgálatba álltál , mostantól tudod fogadni a hívásokat..\");
         SendClientMessageToAll (COLOR_LIGHTBLUE, \"* A mentosök szolgállatban. Hívd oket ha szükséd van rájuk (/service medic).\");
         JobDuty[playerid] = 1;
           Medics += 1;
       }
   }
   else if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 7)
   {
       if(JobDuty[playerid] == 1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Kiléptél a szolgálatból.\");
           JobDuty[playerid] = 0;
           Mechanics -= 1;
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Szolgálatba léptél.\");
           JobDuty[playerid] = 1;
           Mechanics += 1;
       }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem vagy rendor! !\");
   }
}
return 1;
}

          //itt úgy van emgcsinálva ,hogy az FBI bárhol tud /duty-zni de ha nem akarod írj rám vagy illesz be egy PlayerToPint-ot  és itt a normális skin-t vissz adja.Valamint ha nem tetszenek a fegyverek amiket ad ird át a GivePlayerWeapon-t.

Godfather modhoz 3 kérés 0.2x
« Válasz #4 Dátum: 2010. január 28. - 18:24:54 »
0 Show voters
FRISK:
 
    if(strcmp(cmd,\"/frisk\",true)==0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /frisk [játékosid/névrészlet]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
      if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
      {
          if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
         {
             if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem motozhatod meg magad!\"); return 1; }
             GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
             new text1[20], text2[20], text3[20], text4[20], text5[20], text6[20];
             if(PlayerInfo[giveplayerid][pDrugs] > 0) { text1 = \"| Drog.\"; } else { text1 = \"| Üres a zsebe.\"; }
             if(PlayerInfo[giveplayerid][pMats] > 0) { text2 = \"| Material.\"; } else { text2 = \"| Üres a zsebe.\"; }
             if(Fishes[giveplayerid][pWeight1] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight2] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight3] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight4] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight5] > 0) { text3 = \"| Halak.\"; } else { text3 = \"| Üres a zsebe.\"; }
             if(PlayerInfo[giveplayerid][pPhoneBook] > 0) { text4 = \"| Telefon könyv.\"; } else { text4 = \"| Üres a zsebe.\"; }
             if(PlayerInfo[giveplayerid][pWatch] > 0) { text5 = \"| Valami.\"; } else { text5 = \"| Üres a zsebe.\"; }
             new sweapon, sammo;
             text6 = \"| Empty Pocket.\";
             for (new i=0; i<9; i++)
             {
                 GetPlayerWeaponData(giveplayerid, i, sweapon, sammo);
                 if(sweapon != 0 && sammo != 0)
                 {
                     text6 = \"| Fegyver.\";
                 }
             }
             format(string, sizeof(string), \"|__________ %s zsebében lévo tárgyak: __________|\", giveplayer);
              SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
              format(string, sizeof(string), \"%s.\", text1);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s.\", text2);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s.\", text3);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s.\", text4);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s.\", text5);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s.\", text6);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
            if(PlayerInfo[giveplayerid][pSex] == 1) { format(string, sizeof(string), \"* %s megmotozta ot: %s\", sendername ,giveplayer); }
            else { format(string, sizeof(string), \"* %s megmotozta ot: %s\", sendername ,giveplayer); }
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Nincs ilyen játékos!\");
             return 1;
         }
      }
   }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   A játékos nincs a szerveren!\");
            return 1;
        }
}
    return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal