Egy olyan scriptre lenne szükségem ami az autót nem engedi 990 sérülés alá. Tehát ne törjön össze.
Ja és lehetõleg ha timerrel van akkor ne nagyon laggoltassa a szervert.
]code]
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"Repair\", 1000, 1);
return1;
}
forward Repair();
public Repair()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) return RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
Lehet, h lagg lesz tõle, de jobbat nem tudok..
Másvalaki más ötlettel?
Mit szólnál hozzá ha Bost-al csinálnám meg úgy hogy a W gombra rakom rá ? Ugye ha nyomod a W gombot folyamatossan fogja javítani és így a kocsi életet nem tud semmiféle képen 900 alá csökkenni. :P
nézd meg.
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_SPRINT) //
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
else
{
return false;
}
}
return 1;
}
Remélem tudtam segíteni.1 hiba lehet ,hogyha a W gombot kicserélted valami másra.
#include <a_samp>
new Float: VHP;
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),VHP);
if(VHP < 1000) RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
return 1;
}
Így ha már a legkisebb sérülés is mutatkozik javítja, de azt az 1000-es számot átírhatod 990-re ha úgy jobb.
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
SetVehicleHealth(vehicleid,10000*100000);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/flip\", cmdtext, true) == 0)
{
new Float:a,
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
SetVehicleHealth(vehicleid,10000*100000);
return 1;
}
return 0;
}
Ez akkor gáz, ha felborulsz, de akkor /flipp-elsz és újra god ;)
Nem laggos, semmi idõzítõ, ajánlom.