Szerző Téma: Anim,report szoba(k)  (Megtekintve 1497 alkalommal)

Anim,report szoba(k)
« Dátum: 2011. november 13. - 22:20:34 »
0 Show voters
Sziasztok!
Nekem egy olyan kéne hogyha lábon lõsz valakit akkor animba esik..az az anim kéne hogy /crack
És ha megnyom valamit ne álljon fel hanem oda kell menni hozzá és /segit segíti felfele és a felsegítés közben a /bomb  anim menjen.kb 10 mp-ig segítse felfele
Az adminnak legyen egy olyan parancs hogy /asegit (ID) és pl.:/asegit 1   Akkor ha az 1-es ID-jû animba van kiírja neki hogy \"Az admin felsegített\"
Meg egy olyan report rendszer kéne hogy /report status
Akkor kiírja hogy meik report szobába hány admin/adminsegéd van.
Az adminsegédek csak a 0-as report szobát látják
az adminok csak az 1-est és a 0-st
A fõadminok a 2-est 1-est és a 0-st
Report szobába bemenni /report join (szoba id)
és egy olyan /asay kéne hogy kiírja a rangot meg a nevét az adminnak PIROSSAL!
pl.: Admin _I[TM]I_Dexter[CL]: Sziasztok
Remélem lesz valaki aki megcsinálja :D Tudom nem egy kis kérés!
Aki megcsinálja lelkes hála!!!
Köszönöm szépen!   :)

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Anim,report szoba(k)
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 13. - 23:40:48 »
0 Show voters
Hát én nem vagyok valami nagy szcripter, de van itt egy elég érdekes dolog az animra: http://sampforum.hu/index.php?topic=10106.0
(Ha nagyon nagy hülyeséget mondok, akkor bocsánat :S)
tehát pl:
 
#include <OPSP>
public OnPlayerShootPlayer(shooter,target,Float:damage)
{
     TogglePlayerControllable(playerid,target);
     ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"FALL_back\",4.1,1,1,1,1,1,1);
     return 1;
}

 
Remélem, nem írtam nagy hülyeséget :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 13. - 23:49:41 )

Egyébként ezt találtam még: http://sampforum.hu/index.php?topic=8347.msg96485#msg96485  :D
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 23:49:41 írta Bazsi »

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Anim,report szoba(k)
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 14. - 14:58:03 »
0 Show voters
Anim:
[pawn]//====inc/
#include <a_samp>
//====Float/
new Float:phealth[MAX_PLAYERS];
new Float:vhealth[MAX_PLAYERS];
new Float:vhp;
//====forward /
forward OnPlayerGetHealth(playerid, health);
forward OnPlayerLoseHealth(playerid, health);
forward OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health);
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
phealth[playerid] = 100; //kezdõ élet
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
vhealth[playerid] = vhp;
return 1;
}
public OnVehicleLoseHealth(playerid, vehid, health)
{
new Float:php;
new Float:vX, Float:vY, Float:vZ;
if(health >= 100)
{
    GetVehiclePos(vehid,vX,vY,vZ);
    SetPlayerPos(playerid,vX+1.5,vY+1.5,vZ); // kamera állás
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
    GetPlayerHealth(playerid, php);
    SetPlayerHealth(playerid, php-30);
    SetPlayerDrunkLevel(playerid,10000);
    ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1) //anim tipus
    SetTimerEx(\"animban\",15000,0,\"i\",playerid); //timer, idõ
    }
return 1;
}
public OnPlayerLoseHealth(playerid, health)
{
new Float:php;
GetPlayerHealth(playerid,php);
if(health >= 30 || php > 10)
{
    SetPlayerDrunkLevel(playerid,25000);
    SetTimerEx(\"nincsgond\",5000,0,\"i\",playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerGetHealth(playerid, health)
{
new Float:php;
GetPlayerHealth(playerid,php);
if(php > 15)
{
   SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(hp == 0)
{
   phealth[playerid] = 0;
}
if(hp < phealth[playerid])
{
   OnPlayerLoseHealth(playerid,floatround(phealth[playerid]-hp));
   phealth[playerid] = hp;
}
if(hp > phealth[playerid])
{
   OnPlayerGetHealth(playerid, floatround(hp-phealth[playerid]));
   phealth[playerid] = hp;
}
if(hp <= 10)
{
    SetPlayerDrunkLevel(playerid,45000);
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vhp);
    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(vhp < vhealth[playerid])
   {
      OnVehicleLoseHealth(playerid,vehid,floatround(vhealth[playerid]-vhp));
      vhealth[playerid] = vhp;
   }
}
return 1;
}
forward animban(playerid);
public animban(playerid)
{
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
return 1;
}
forward nincsgond(playerid);
public nincsgond(playerid)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
return 1;
}
[/pawn]
/segit
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/segit\",true) == 0)
{
     if (giveplayerid == playerid)
     {
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Magadat nem segítheted fel.\");
     }
     tmp = strtok(cmdtext, idx);
     if(!strlen(tmp))
     {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLD: /segit [playerid]\");
         return 1;
     }
     giveplayerid = strval(tmp);
     if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
     {
          SetPlayerHealth(giveplayerid,35);
          ClearAnimations(giveplayerid);
          ApplyAnimation(playerid, \"BOMB\", \"Bomb\",4.1,1,1,1,1,1,1);
  return 1;
     }
     else
     {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen ID!\");
  return 1;
     }
}[/pawn]

Anim,report szoba(k)
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 14. - 15:55:26 »
0 Show voters
Dávidka,Köszi hogy megírtad/leírtad ide nekem csak azt a /segit-et nem tom berakni gamemode pedig hibátlan a gamemodem és kb 16 hibát ír...
A lábanim script is error-t ír de csak 1-et!
mégpedig ezt:
[pawn]D:\\minden\\Dexter @ Gyilkos samp\\filterscripts\\anim...pwn(47) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Anim,report szoba(k)
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 14. - 15:56:17 »
0 Show voters
[pawn]ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1)[/pawn]
helyett
[pawn]ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);[/pawn]

Anim,report szoba(k)
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 14. - 17:35:28 »
0 Show voters
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/segit\",true) == 0)
{
     if (giveplayerid == playerid)
     {
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Magadat nem segítheted fel.\");
     }
     tmp = strtok(cmdtext, idx);
     if(!strlen(tmp))
     {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLD: /segit [playerid]\");
         return 1;
     }
     giveplayerid = strval(tmp);
     if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
     {
          SetPlayerHealth(giveplayerid,35);
          ClearAnimations(giveplayerid);
          ApplyAnimation(playerid, \"BOMB\", \"Bomb\",4.1,1,1,1,1,1,1);
  return 1;
     }
     else
     {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs ilyen ID!\");
  return 1;
     }
}[/pawn] <----- Ezt valaki leírná hogy ne legyen hibás? Gamemodem full hibátlan és nem rakja be hibátlanul =/ Pls help!!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 16. - 13:05:05 )

Köszönöm az anim rendszert de a /segit nemjó...Azért köszi mindent
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 16. - 13:05:05 írta _I[TM]I_Dexter[CL] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal