Szerző Téma: Sorompó script  (Megtekintve 1668 alkalommal)

Sorompó script
« Dátum: 2013. Április 08. - 06:59:04 »
0 Show voters
heló itt egy link http://pastebin.com/PizRfiyC nagyon jó lenne ha ezeket a kordinátákat  bele tudnátok foglalni egy scriptbe. Köszönöm elõre is . Heló

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Sorompó script
« Válasz #1 Dátum: 2013. Április 12. - 15:03:03 »
0 Show voters
Itt van a script tedd bele a sorompódat
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))  //Ez a rész majd akkor lesz hasznunkra mikor lejjebb beállítjuk hogy melyik gombbal nyíljon a kapu. Valójában ezzel ismeri majd fel a megnyomott gombot...
new sorompo; //hát tuladonképpen ennek is lejjebb lesz értelme
forward close(); // ez az idõzítõ által meghívótt funkció
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); //object(barrierturn) (1) //na itt nyer értelmet a \"new sorompo;\" MERT: ugye mikor a MoveObject-et használjuk nem lenne túl kellemes ezt az egész hosszu sort az objectid helyére írni
                                                                                          //ugye nem... :) ezért kell ez....HTTP mikor megdjuk hogy \"new sorompo;\" azt késõbb le kell írnunk hogy mi az a sorompo
CreateObject(1250,1543.5999800,-1490.0999800,13.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(smashbarpost) (1)          //ez csak egy object hogy a sorompó valósághû legyen
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)   //na ez itt az érdekes része a dolgoknak....
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1543.5000000, -1490.5999800, 14.5000000)) // elenõrizzük hogy az illetõ a sorompó közelében van-e(pofon egyszerû az egész, csak a sorompó koordinátái kellenek és hozzá egy sugár(a körnek a sugara amin belül müködik a command))
{
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) //a gomb neve...   FONTOS: CSAK A JÁTÉKBAN SZEREPLÕ GOMB LEHET(pl: KEY_LOOK_BEHIND ; KEY_SUB_MISSION ; KEY_WALK)
{
       MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, 1, 0, 0, 90); //mozdítjuk az objectet.... MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, [1], 0, 0, 90);  <<----az 1-es a sebesség, bármilyen irányú mozgásról beszélünk is, annak ott a helye!
       SetTimer(\"close\", 4000, false);  //beállítjuk az idõzítõt
}
}
return 1;
}
public close()
{
MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, 270, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
return 1;
}
 
 
//
// A KÉRDÉS: honnan tudod meg az object id-jét, koordinátáit?  EGYSZERÛ!!!: mikor mta-val mappolsz a mentéskor készül egy file amibe minden object belekerül, utána pedig csak egy convertert kell találni a neten. :)
// kis bemutató ;)
 
 
 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal