Forrás[/quote]RPName(name[],ret_first[],ret_last[]){ new len = strlen(name), point = -1, bool:done = false; for(new i = 0; i < len; i++) { if(name == \'_\') { if(point != -1) return 0; else { if(i == 0) return 0; point = i + 1; } } else if(point == -1) ret_first = name; else { ret_last[i - point] = name; done = true; } } if(!done) return 0; return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){new name[MAX_PLAYER_NAME], first[MAX_PLAYER_NAME], last[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));if(RPName(name,first,last)){ // Mi történjen ha a játékos neve megfelel a megadott feltételeknek //return 1;}else{ // Mi történjen ha a játékos neve nem felel meg a megadott feltételeknek //Kick(playerid);return 1;}}A kódot teszteltem, és tökéletesen működött.
RPName(name[],ret_first[],ret_last[]){ new len = strlen(name), point = -1, bool:done = false; for(new i = 0; i < len; i++) { if(name == \'_\') { if(point != -1) return 0; else { if(i == 0) return 0; point = i + 1; } } else if(point == -1) ret_first = name; else { ret_last[i - point] = name; done = true; } } if(!done) return 0; return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid){new name[MAX_PLAYER_NAME], first[MAX_PLAYER_NAME], last[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));if(RPName(name,first,last)){ // Mi történjen ha a játékos neve megfelel a megadott feltételeknek //return 1;}else{ // Mi történjen ha a játékos neve nem felel meg a megadott feltételeknek //Kick(playerid);return 1;}}