-
Adott ez a ALIEN által írt kis script amit én modosítottam, viszont így jeleniti meg a játékban, és úgy szeretném, hogy csak a Sötétpirossal írt szöveg látszodjon, a körzetemben lévõ emberek is láthassák (15-20)méterig reálisan ha elorditom magam akkor kb addig halják.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
tehát a @ anyáád szöveg ne látszodjon csak a piros
// Állapot kiírás- script
// Készítette: ALIEN
// Dátum: 2010,05,08 Idõ: 3-4 perc
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xF5FF00FF
#define COLOR_MSG 0xFF1E0087
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x8B0000FF
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Állapot text- script betöltve, by ALIEN.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Ha ordítani szeretnél @szöveg\");
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[128];
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
if(text[0] == \'@\')
{
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(string,256,\"%s ordítja, %s\",pName,text[1]);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
SendClientMessageToAll(COLOR_DARKRED,string);
}
}
return 1;
}
return 0;
}
-
// Állapot kiírás- script
// Készítette: ALIEN
// Dátum: 2010,05,08 Idõ: 3-4 perc
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xF5FF00FF
#define COLOR_MSG 0xFF1E0087
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x8B0000FF
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Állapot text- script betöltve, by ALIEN.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Ha ordítani szeretnél @szöveg\");
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
new Float:x, Float:y, Float:z, str[200], name[MAX_PLAYERS];
new string[128];
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7, x, y, z))
{
if(text[0] == \'@\')
{
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(string,256,\"%s ordítja, %s\",pName,text[1]);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
SendClientMessageToAll(COLOR_DARKRED,string);
}
}
return 0;
}
}
}
}
A méretet ird át amekkorára akarod elvileg jónak kell lennie a warningokkal ne törödj
-
Tessék, minden fölösleges dolgot eltávolítottam, és mûködõképessé csináltam.
#include < a_samp >
public OnPlayerConnect( playerid )
{
SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Ha ordítani szeretnél @szöveg\" );
return 1;
}
public OnPlayerText( playerid, text[] )
{
if( text[ 0 ] == \'@\' )
{
new
szMessage[ 144 + 1 ],
szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ],
Float: fPos[ 3 ];
GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME );
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
format( szMessage, sizeof( szMessage ), \"%s(%d) Ordítja: %s\", szName, playerid, text );
for( new i = 0; i < GetMaxPlayers( ); i++ )
{
if( IsPlayerConnected( i ) )
{
if( IsPlayerInRangeOfPoint( i, 20.0, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ) )
{
SendClientMessage( i, 0xFF0000AA, szMessage );
return 0;
}
}
}
}
return 0;
}
Amúgy az eredeti script, orbitálisan pazarló, és van pár hülyeség benne.