Az nem volt jó,hogy amikor beíromhogy /leaderad 0 0 ésuána,hogy /myteam azt írja,hogy nem vagyok bandában -.-
Pedig a szkript teljesen hibátlan
Ezt rakd be és ez mûködni fog.
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new targetid,type;
if(sscanf(params, \"ui\", targetid, type)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/leaderad[id] [Frakció Száma]\");
if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Nem elérhetõ..\");
PlayerInfo[targetid][pTeam] = type;
}
Nem rég írtam meg énis a jót a múltkori most visszanézve rossz.
Az én gamemodem ból másoltam ki ha hiba van ne csodálkozz nem nehéz kijavítani ha mégis lesz de törekedek hogy ne legyen
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new
realchat = 1,
string[ 128 ]
;
if(PlayerInfo[ playerid ][ pTeam ] == 1)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(realchat)
{
format(string, sizeof(string), \"[banda neve]%s mondja: %s\", RPName(playerid), text);
ProxDetector(20.0, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
}
}
}
else
{
format(string, sizeof(string), \"%s mondja: %s\", RPName(playerid), text);
ProxDetector(20.0, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
}
Ez meg a prox detector ez az jelenti hogy csak egy bizonyos hatótávolságban lehet látni amit írsz. Szúrd be valahova a gamemode ba.
function ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new BigEar[MAX_PLAYERS];
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
{
if(!BigEar)
{
GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
{
SendClientMessage(i, col2, string);
}
else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
{
SendClientMessage(i, col3, string);
}
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
{
SendClientMessage(i, col4, string);
}
else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
SendClientMessage(i, col5, string);
}
}
else
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
}
}
}
return 1;
}
Ezt már nem írom le mert már unom hogy kérdezel egyet válaszolok és mindig módosítasz rajta.
Definiáld
TEAM_AZTECAS 1
TEAM_BALLAS 2
TEAM_KUTYAFING 3
és mikor oda ér a névhez akkor csinálj egy banda lekérdezõt hogy õ most mi is pl 1 szám ami Aztecas és azt konvertálja át szöveggé pl
new team[20];
if(playerinfo[playerid][pTeam] == 1)
{
team = \"Aztecas\";
}
if(playerinfo[playerid][pTeam] == 2)
{
team = \"Ballas\";
}
if(playerinfo[playerid][pTeam] == 3)
{
team = \"Kutya fing\";
}
format(string, sizeof(string), \"[%s]%s mondja: %s\", team, RPName(playerid), text);
ProxDetector(20.0, playerid, string,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);