GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 14:17:52

Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 14:17:52
Helló ismét, egy olyan scriptre lenne szükségem, amelyikben ha megnyomok egy gombot, folyamatosan forog az autó a Z forgástengelye körül.. (Addig forogna, amíg a gombot nyomom.)
Elõre is köszönöm.
Cím: Forgó jármû
Írta: Flash - 2014. Július 03. - 14:35:25
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 15:09:25
Flash, a SetVehicleVelocity -nél a forgástengelyt hogyan állítom?
Cím: Forgó jármû
Írta: Flash - 2014. Július 03. - 15:26:49
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.2);
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 15:28:46
Ez a magasság.
Cím: Forgó jármû
Írta: Flash - 2014. Július 03. - 15:31:30
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1404394126\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49207\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez a magasság.
 
Tesztelted?
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 15:33:54
Igen.
Cím: Forgó jármû
Írta: Flash - 2014. Július 03. - 15:36:00
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity
>>
 
SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 2.0);

 


Bocs fáradt vagyok.
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 15:42:22
Ez már jól mûködik, csak még egy apró kérdés, hogy tudom, hogy addig pörögjön amíg a gombot lenyomva tartom?
Cím: Forgó jármû
Írta: KovaNovik - 2014. Július 03. - 16:00:17
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) {
if(HOLDING(KEY_LOOK_BEHIND)) SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 1.5);
return 1;
}

 
2-es (nem numpad!) gombot nyomkodd!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 16:06:46
Alakul. :D Viszont még egy apróság, csak akkor forog a kocsi, ha megyek is vele. Úgy kellene, hogy bármikor[Akár álló helyzetben is] forogjon..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Július 03. - 16:11:46 )

Amúgy most nézem, ez a holdingos cucc nem mûködik..
Cím: Forgó jármû
Írta: Flash - 2014. Július 03. - 17:47:08
Ez kell neked azthiszem..
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 18:39:41
És ezt hogy kellene használnom a gyakorlatban?
Cím: Forgó jármû
Írta: TengeriMalac - 2014. Július 03. - 18:43:05
ugyan úgy, mint a HOLDING-os példánál.
Cím: Forgó jármû
Írta: Dfoglalo - 2014. Július 03. - 18:43:16
Így:
 
if(PRESSED(KEY_FIRE)) // Ha a játékos megnyomja a lövés gombot (ez általában a bal egérgomb)
Cím: Forgó jármû
Írta: ppatrik2012 - 2014. Július 03. - 20:17:19
Ezzel ugyan azt értem el mint eddig.. A következõk a hibák..
- A kocsi fordul 1-2 -õt ( teljes fordulat) majd megáll és ismét a gombot meg kell nyomnom, hogy forogjon.
- A kocsi csak akkor forog, ha van lendülete[Mozog].
Cím: Forgó jármû
Írta: blackdog476 - 2014. Július 04. - 08:23:07
wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleZAngle
nem ez kellene neked?