-
Helló ismét, egy olyan scriptre lenne szükségem, amelyikben ha megnyomok egy gombot, folyamatosan forog az autó a Z forgástengelye körül.. (Addig forogna, amíg a gombot nyomom.)
Elõre is köszönöm.
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
-
Flash, a SetVehicleVelocity -nél a forgástengelyt hogyan állítom?
-
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.2);
-
Ez a magasság.
-
Ez a magasság.
Tesztelted?
-
Igen.
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity
>>
SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 2.0);
Bocs fáradt vagyok.
-
Ez már jól mûködik, csak még egy apró kérdés, hogy tudom, hogy addig pörögjön amíg a gombot lenyomva tartom?
-
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) {
if(HOLDING(KEY_LOOK_BEHIND)) SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 1.5);
return 1;
}
2-es (nem numpad!) gombot nyomkodd!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys
-
Alakul. :D Viszont még egy apróság, csak akkor forog a kocsi, ha megyek is vele. Úgy kellene, hogy bármikor[Akár álló helyzetben is] forogjon..
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Július 03. - 16:11:46 )
Amúgy most nézem, ez a holdingos cucc nem mûködik..
-
Ez kell neked azthiszem..
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
-
És ezt hogy kellene használnom a gyakorlatban?
-
ugyan úgy, mint a HOLDING-os példánál.
-
Így:
if(PRESSED(KEY_FIRE)) // Ha a játékos megnyomja a lövés gombot (ez általában a bal egérgomb)
-
Ezzel ugyan azt értem el mint eddig.. A következõk a hibák..
- A kocsi fordul 1-2 -õt ( teljes fordulat) majd megáll és ismét a gombot meg kell nyomnom, hogy forogjon.
- A kocsi csak akkor forog, ha van lendülete[Mozog].
-
wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleZAngle
nem ez kellene neked?