Szerző Téma: Fekvõrendõr szkript  (Megtekintve 789 alkalommal)

Fekvõrendõr szkript
« Dátum: 2013. március 16. - 15:53:40 »
+2 Show voters
Üdv.

Szeretném tõletek kérni egy fekvõrendõr szkriptet ami azt foglalja magába hogy xy sebességgel átmész rajta akkor animba esel :)

Fekvõrendõr szkript
« Válasz #1 Dátum: 2013. március 16. - 15:59:08 »
0 Show voters
ha mondasz valami fekvõrendõr id-t akkor ha tudom összehozom :D  (már van konkrét ötletem)

Fekvõrendõr szkript
« Válasz #2 Dátum: 2013. március 16. - 16:03:53 »
+1 Show voters
tessék az id 19425 :D

Nagyon megköszönném *-*

Fekvõrendõr szkript
« Válasz #3 Dátum: 2013. március 16. - 16:38:33 »
+1 Show voters
hát ez túl bonyolult nekem:D bocsi :/
Az ötlettel annyi a baj hogyha nem a fekvõrendõr közelében kezdik nyomni a gázt akkor nem történik semmi
de azért itt az ötletem ami az volt hogy megadok egy fekvõrendõrt és ha valaki a közelébe megy(magyarul áthajt rajta) akkor történik valalmi.............. :)
 
new fekvorendor1;

 

fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);

 
és utána szerintem a legésszerûbb az lenne ha a script elején a nyomva tartott billenytyûket megadjuk...
 
#define HOLDING(%0) \\
((newkeys & (%0)) == (%0))

 
Aztán pedig:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(HOLDING(KEY_FORWARD))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta
        {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
             {
                  // AMIt SZERETNÉL HOGY TÖRTÉNJEN
             }
        }
    }
    return 1;
}

 
a \"new fekvorendor1\" azért van mert az IsPlayerInRangeOfPoint-ot TALÁN így is írhatod:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, fekvorendor1))
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 16. - 16:44:33 írta Andris2120 »

Fekvõrendõr szkript
« Válasz #4 Dátum: 2013. március 16. - 16:49:26 »
+1 Show voters
Kipróbálom.:D

Köszönöm a szkriptet.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal