hát ez túl bonyolult nekem:D bocsi :/
Az ötlettel annyi a baj hogyha nem a fekvõrendõr közelében kezdik nyomni a gázt akkor nem történik semmi
de azért itt az ötletem ami az volt hogy megadok egy fekvõrendõrt és ha valaki a közelébe megy(magyarul áthajt rajta) akkor történik valalmi..............
new fekvorendor1;
fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);
és utána szerintem a legésszerûbb az lenne ha a script elején a nyomva tartott billenytyûket megadjuk...
#define HOLDING(%0) \\
((newkeys & (%0)) == (%0))
Aztán pedig:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(HOLDING(KEY_FORWARD))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
// AMIt SZERETNÉL HOGY TÖRTÉNJEN
}
}
}
return 1;
}
a \"new fekvorendor1\" azért van mert az IsPlayerInRangeOfPoint-ot TALÁN így is írhatod:
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, fekvorendor1))