-
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék kérni ami elmenti a játékosnál lévõ fegyvereket és azok töltényeit is.
Dinivel szeretném ha mentene.
Elõre is nagyon köszönöm! :)
-
Így lemented:
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}
Majd betöltöd:
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon1\"),dini_Int(File, \"Ammo1\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon2\"),dini_Int(File, \"Ammo2\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon3\"),dini_Int(File, \"Ammo3\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon4\"),dini_Int(File, \"Ammo4\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon5\"),dini_Int(File, \"Ammo5\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon6\"),dini_Int(File, \"Ammo6\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon7\"),dini_Int(File, \"Ammo7\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon8\"),dini_Int(File, \"Ammo8\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon9\"),dini_Int(File, \"Ammo9\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon10\"),dini_Int(File, \"Ammo10\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon11\"),dini_Int(File, \"Ammo11\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon12\"),dini_Int(File, \"Ammo12\"));
-
Ezeket hova kell tenni ? :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 11:55:00 )
Ilyen errort írt 25 db-ot:
symbol already defined: \"dini_IntSet
Mi lehet a gond ?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 12:16:45 )
Erre nem ír már errort de ez így jó ?
public cock(scannerid,playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] > 2){ return 0; }
new string[256];
new FileName[128];
for (new i = 0; i < 13; i++)
format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyok/Fegyok_%d.ini\", i);
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}
-
Nekem dini-be menti.
OnPlayerSpawn:
format(File, sizeof(File), \"Mappa/%s.ini\", Nev(playerid));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon1\"),dini_Int(File, \"Ammo1\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon2\"),dini_Int(File, \"Ammo2\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon3\"),dini_Int(File, \"Ammo3\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon4\"),dini_Int(File, \"Ammo4\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon5\"),dini_Int(File, \"Ammo5\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon6\"),dini_Int(File, \"Ammo6\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon7\"),dini_Int(File, \"Ammo7\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon8\"),dini_Int(File, \"Ammo8\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon9\"),dini_Int(File, \"Ammo9\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon10\"),dini_Int(File, \"Ammo10\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon11\"),dini_Int(File, \"Ammo11\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon12\"),dini_Int(File, \"Ammo12\"));
Ez nekem egy új stock-ként van, de ha nem akarsz új stockot akkor csak az OnPlayerDisconnect alá:
format(File, sizeof(File), \"Mappa/%s.ini\", Nev(playerid));
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}
Remélem segítettem. :)
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
-
Na kezd alakulni már csak 4 error :D
error 017: undefined symbol \"File\"
error 017: undefined symbol \"File\"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line
Erre most mit csináljak ? :D
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]
-
A mód elejére.
new File[128];
-
Megoldva! Köszönöm a segítségedet hálás vagyok érte! :thumbsup:
-
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék kérni ami elmenti a játékosnál lévõ fegyvereket és azok töltényeit is.
Dinivel szeretném ha mentene.
Elõre is nagyon köszönöm! :)
-
Így lemented:
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}
Majd betöltöd:
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon1\"),dini_Int(File, \"Ammo1\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon2\"),dini_Int(File, \"Ammo2\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon3\"),dini_Int(File, \"Ammo3\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon4\"),dini_Int(File, \"Ammo4\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon5\"),dini_Int(File, \"Ammo5\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon6\"),dini_Int(File, \"Ammo6\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon7\"),dini_Int(File, \"Ammo7\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon8\"),dini_Int(File, \"Ammo8\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon9\"),dini_Int(File, \"Ammo9\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon10\"),dini_Int(File, \"Ammo10\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon11\"),dini_Int(File, \"Ammo11\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon12\"),dini_Int(File, \"Ammo12\"));
-
Ezeket hova kell tenni ? :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 11:55:00 )
Ilyen errort írt 25 db-ot:
symbol already defined: \"dini_IntSet
Mi lehet a gond ?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 12:16:45 )
Erre nem ír már errort de ez így jó ?
public cock(scannerid,playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] > 2){ return 0; }
new string[256];
new FileName[128];
for (new i = 0; i < 13; i++)
format(FileName, sizeof(FileName), \"Fegyok/Fegyok_%d.ini\", i);
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
dini_IntSet(FileName, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
dini_IntSet(FileName, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}
-
Nekem dini-be menti.
OnPlayerSpawn:
format(File, sizeof(File), \"Mappa/%s.ini\", Nev(playerid));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon1\"),dini_Int(File, \"Ammo1\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon2\"),dini_Int(File, \"Ammo2\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon3\"),dini_Int(File, \"Ammo3\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon4\"),dini_Int(File, \"Ammo4\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon5\"),dini_Int(File, \"Ammo5\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon6\"),dini_Int(File, \"Ammo6\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon7\"),dini_Int(File, \"Ammo7\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon8\"),dini_Int(File, \"Ammo8\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon9\"),dini_Int(File, \"Ammo9\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon10\"),dini_Int(File, \"Ammo10\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon11\"),dini_Int(File, \"Ammo11\"));
GivePlayerWeapon(playerid,dini_Int(File, \"Weapon12\"),dini_Int(File, \"Ammo12\"));
Ez nekem egy új stock-ként van, de ha nem akarsz új stockot akkor csak az OnPlayerDisconnect alá:
format(File, sizeof(File), \"Mappa/%s.ini\", Nev(playerid));
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon1\", weapons[0][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo1\", weapons[0][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon2\", weapons[1][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo2\", weapons[1][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon3\", weapons[2][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo3\", weapons[2][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon4\", weapons[3][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo4\", weapons[3][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon5\", weapons[4][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo5\", weapons[4][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon6\", weapons[5][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo6\", weapons[5][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon7\", weapons[6][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo7\", weapons[6][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon8\", weapons[7][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo8\", weapons[7][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon9\", weapons[8][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo9\", weapons[8][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon10\", weapons[9][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo10\", weapons[9][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon11\", weapons[10][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo11\", weapons[10][1]);
dini_IntSet(File, \"Weapon12\", weapons[11][0]);
dini_IntSet(File, \"Ammo12\", weapons[11][1]);
}
Remélem segítettem. :)
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
-
Na kezd alakulni már csak 4 error :D
error 017: undefined symbol \"File\"
error 017: undefined symbol \"File\"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line
Erre most mit csináljak ? :D
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]
-
A mód elejére.
new File[128];
-
Megoldva! Köszönöm a segítségedet hálás vagyok érte! :thumbsup: