GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Petrik - 2012. november 25. - 21:17:13

Cím: Fegyver mentése
Írta: Petrik - 2012. november 25. - 21:17:13
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy fegyver mentõ scriptet. Lementi, és következõ belépéskor betölti az utolsó kilépéskor játékosnálmaradt fegyvereket. Meglehet oldani? Akárhogy keresgéletem, nem találtam.
Cím: Fegyver mentése
Írta: Ezredes.$ - 2012. november 25. - 21:20:46
Persze ,hogy meglehet!
Nekem is van, sajna már nem tudom megkeresni, lassan mennem kéne modemból, holnap elküldöm Pü-ben írj rám!
Cím: Fegyver mentése
Írta: .::David::. - 2012. november 26. - 14:18:10
Ezt valahova a mód végére:
 
stock SaveWeaponsToFile(playerid)
{
    new i, string[128],string2[128], weaponid, ammo;
    format(string2,128,\"1234/%s.ini\",pName(playerid));  //1234 helyére azt  írod ahol a felhasználókat tárolod
    for(i=0; i<13; i++)
    {
        GetPlayerWeaponData(playerid,i,weaponid,ammo);
        format(string,sizeof(string),\"Fegyverkez%d\",i);
        dini_IntSet(string2,string,weaponid);
        format(string,sizeof(string),\"Ammo%d\",i);
        dini_IntSet(string2,string,ammo == 65535 ? 0 : ammo);
    }
}
stock LoadWeaponsFromFile(playerid)
{
    new i, path[128], string[128], weaponid, ammo;
    format(path,128,\"1234/%s.ini\",pName(playerid));  //1234 helyére azt  írod ahol a felhasználókat tárolod
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    for (i=0; i<13; i++)
    {
        format(string,sizeof(string),\"Fegyverkez%d\",i);
        weaponid = dini_Int(path,string);
        format(string,sizeof(string),\"Ammo%d\",i);
        ammo = dini_Int(path,string);
        GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo);
    }
}

 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) alá:
 
SaveWeaponsToFile(playerid);

 
public OnplayerSpawn(playerid) alá:
 
LoadWeaponsFromFile(playerid);
Cím: Fegyver mentése
Írta: Ezredes.$ - 2012. november 26. - 14:24:27
Már küldtem neki Püben (: