1.http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsExhttp://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsExvagy bool-ban eltárolod hogy fel van kapcsolva ( true ) vagy le van kapcsolva ( false )2. http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponerre van szükséged...a GetPlayerWeaponData a nála levõ összes fegyvert kérdezi le, ez meg csak a kezében levõt...http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weaponsitt vannak a fegyver ID-kaz ököl ellenõrzéséhez erre lesz szükséged:http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#if3.én is éppen ilyen rendszeren dolgozom, csak én külön fejlesztettem egy item rendszert a tárolás mellett, szóval teljesen kompatibilis a kettõ...nálad nem tudom milyen dolgok vannak és hogyan megoldva...de kiindulhatsz egy általános széf rendszerbõl...eltárolhatsz benne drogot, fegyvert, pénzt és hozzávalót...de ha az elsõ két dolog nem ment akkor ezt nem is részletezem, még neked magas lenne egy széf rendszert átalakítva talán megtudnád oldani [/quote]köszönöm a segítséged.:DDegy kérdésem lenne hogy ez miért erroros? if(PlayerToPoint(20.0, playerid, -23.6452,-55.6229,1003.5469) ) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 1 ); { if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1) { SzervUzi(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) { SzervUzi(2, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt...\"); RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt3\", 300*60*2, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egységnek figyelem!!!\"); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Kirabolták A kisboltot EQ ban!\"); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden szabad egység menjen oda!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egységnek figyelem!!!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Kirabolták A kisboltot EQ ban!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden szabad egység menjen oda!\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nincs fegyvered amivel rabolhatnál!\"); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nem vagy kisboltban, vagy nem rég rabolták ki.\"); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nem vagy kisboltban, vagy nem rég rabolták ki.\"); ujjii.pwn(57783) : error 036: empty statementC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\~~~\\ujjii.pwn(57814) : error 029: invalid expression, assumed zero if(GetPlayerWeapon(playerid) == 1 ); {<- erre írja az elsõ errort a 2.at meg az if zárására
if(PlayerToPoint(20.0, playerid, -23.6452,-55.6229,1003.5469) ) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 1 ); { if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1) { SzervUzi(1, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) { SzervUzi(2, COLOR_LIGHTRED, \"[bANDAÜZENET]: Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt...\"); RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt3\", 300*60*2, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egységnek figyelem!!!\"); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Kirabolták A kisboltot EQ ban!\"); SendRadioMessage(1, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden szabad egység menjen oda!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egységnek figyelem!!!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Kirabolták A kisboltot EQ ban!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden szabad egység menjen oda!\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nincs fegyvered amivel rabolhatnál!\"); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nem vagy kisboltban, vagy nem rég rabolták ki.\"); }else SendClientMessage(playerid,0x165AC0FF,\"Nem vagy kisboltban, vagy nem rég rabolták ki.\");
ujjii.pwn(57783) : error 036: empty statementC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\~~~\\ujjii.pwn(57814) : error 029: invalid expression, assumed zero
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 1 ); {
if(strcmp(cmd, \"/tagok\", true) == 0){ new sendername[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, sendername, MAX_PLAYER_NAME);new S[23]; // 2+20+1 if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO) ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rendõrök|===\"); if(if(FRAKCIO) ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO) ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"===|Online Tüzoltók|===\"); if(if(FRAKCIO) ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Testõrök|===\"); if(if(FRAKCIO) ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO) ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rádiósok|===\"); if(if(FRAKCIO)) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(if(FRAKCIO)) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rádiósok|===\"); if(FRAKCIO) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy egy frakció/szerverzet tagja sem!\"); return 1;}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){ SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\");
SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){ SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); -> SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { [/quote] if(strcmp(cmd, \"/tagok\", true) == 0){ new sendername[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, sendername, MAX_PLAYER_NAME);new S[23]; // 2+20+1 if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17 ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rendõrök|===\"); if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17 ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } return 1;}így is ://
if(strcmp(cmd, \"/tagok\", true) == 0){ new sendername[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, sendername, MAX_PLAYER_NAME);new S[23]; // 2+20+1 if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17 ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 ) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"===|Online Rendõrök|===\"); if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17 ) { format(S, sizeof(S), \"- %s\", sendername); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, S); SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"======================\"); } } } return 1;}
Én nem ezt írtam nekes. Az altalam írt kódban az msg függvényt kivettem a ciklusból, hogy ne ismetelgesse azt, de te nem tettél így... Ha ezt az alapvetõ hibát nem látod, akkor jobb lenne tanulnod még egy kicsit - nem bántásból. [/quote]Köszönöm hogy nem írtad le a \"megoldást\" így legalább tanultam a hibámból!:DD
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){ SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); -> SendClientMessage(playerid, 0x00ff15AA, \"===|Online szerelõk|===\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { [/quote]Ez mi ha nem megoldás?Az üzenetet a for cikluson kívül rakd ahogy azt õ leírta.
if(strcmp(cmd, \"/vlampa\", true) == 0){if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 525) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); szlampa[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); szlampak[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(szlampa[vehicleid], vehicleid, 0.494999, -0.469999, 1.559998, 0.000000, 0.000000, 0.000000); AttachObjectToVehicle(szlampak[vehicleid], vehicleid, -0.494999, -0.469999, 1.559998, 0.000000, 0.000000, 0.000000); } }}return 1;}
if(lampa == true){ lampa = false; DestroyObject}else if(lampa == false) // Azért else if, és nem simán else, mert akkor miután alampa-t false állítottuk, lefutna a truera állítás is, így leszedné, majd visszarakná az objectet a kocsira. Így viszont csak az fut le, amelyik hamarabb teljesül, és ott meg is áll.{ lampa = true; CreateObject}
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if (GetVehicleModel(vehicleid) == 525){ if(szlampa[vehicleid] == 0) // ; nélkül :P { szlampa[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); szlampak[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(szlampa[vehicleid],vehicleid,0.494999,-0.469999,1.559998,0.000000,0.000000,0.000000); AttachObjectToVehicle(szlampak[vehicleid],vehicleid,-0.494999,-0.469999,1.559998,0.000000,0.000000,0.000000); } else { DestroyObject(szlampa[vehicleid]); DestroyObject(szlampak[vehicleid]); // szlampa[vehicleid] = 0; szlampak[vehicleid] = 0; }}