Szerző Téma: Fegyver ledobása a földre.....  (Megtekintve 1306 alkalommal)

Fegyver ledobása a földre.....
« Dátum: 2012. január 23. - 20:11:36 »
0 Show voters
Üdv!
Olyat szeretnék kérni amikor elõveszem a fegyvert egy paranccsal letudnám dobni a földre és annak a fegyvernek ottmaradna az objectje vagy micsodája és ha kellene feltudnám venni a földrõl azt az adott fegyvert legyen pls deagle mp5 stb....... /eldob fegyver ezzel felvenném a fegyvert és /felvesz fegyver ezzel meg felvenném a fegyvert a földrõl egy ilyen kis szkriptet kérnék ha megoldható lenne akkor az összes fegyverel meglehessen így csinálni nekem az is elég ha adtok egy tutorialt vagy valaki megkezdené egy példát. Köszönöm a segítségeteket

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Fegyver ledobása a földre.....
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 23. - 21:47:39 »
0 Show voters
http://sampforum.hu/index.php?topic=17525.0
Ez nem parancsal, megy, hanem amikor x megöli y-t és y-nak el lesz dobva a halála helyén lesznek a fegyverei!
Egyébként ez pickup és nem object. :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 23. - 21:49:28 írta Flash »

Fegyver ledobása a földre.....
« Válasz #2 Dátum: 2012. január 26. - 20:51:15 »
0 Show voters
Kösz kösz de nem ilyenre gondoltam majd mutatok képet vagy videót majd mire gondoltam de azért kösz :D.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Fegyver ledobása a földre.....
« Válasz #3 Dátum: 2012. január 26. - 22:30:21 »
0 Show voters
Kösz kösz de nem ilyenre gondoltam majd mutatok képet vagy videót majd mire gondoltam de azért kösz :D. [/quote]
Oksa, azért nincs mit, de ha elküldöd a képet/vidit szerintem abba is tudunk segíteni. :)

Fegyver ledobása a földre.....
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 01. - 19:17:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1327351659\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16021\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://sampforum.hu/index.php?topic=17525.0
Ez nem parancsal, megy, hanem amikor x megöli y-t és y-nak el lesz dobva a halála helyén lesznek a fegyverei!
Egyébként ez pickup és nem object. :)
 
megcsináltam parancsosra , nem teszteltem, lehet h nemjó
rem Sramm nem haragszik ezér :D de nem publikálom csak segítek :)
[pawn]#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define COLOR_ZOLD 0x9EC73DAA
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" Fegyver eldobás by Sramm\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
DestroyPickup(pickupid);
return 1;
}
stock GetPlayerWeaponModell(playerid,modell)
{
new weaponid;
weaponid = GetPlayerWeapon(playerid);
switch(weaponid)
{
     case 0: modell = 0;
     case 1: modell = 331;
     case 2: modell = 333;
     case 3: modell = 334;
     case 4: modell = 335;
     case 5: modell = 336;
     case 6: modell = 337;
     case 7: modell = 338;
     case 8: modell = 339;
     case 9: modell = 341;
     case 10: modell = 321;
     case 11: modell = 322;
     case 12: modell = 323;
     case 13: modell = 324;
     case 14: modell = 325;
     case 15: modell = 326;
     case 16: modell = 342;
     case 17: modell = 343;
     case 18: modell = 344;
     case 19: modell = 0;
     case 20: modell = 0;
     case 21: modell = 0;
     case 22: modell = 345;
     case 23: modell = 346;
     case 24: modell = 347;
     case 25: modell = 348;
     case 26: modell = 349;
     case 27: modell = 350;
     case 28: modell = 351;
     case 29: modell = 352;
     case 30: modell = 353;
     case 31: modell = 356;
     case 32: modell = 372;
     case 33: modell = 357;
     case 34: modell = 358;
     case 35: modell = 359;
     case 36: modell = 360;
     case 37: modell = 361;
     case 38: modell = 362;
     case 39: modell = 363;
     case 40: modell = 364;
     case 41: modell = 365;
     case 42: modell = 366;
     case 43: modell = 367;
     case 44: modell = 368;
     case 45: modell = 369;
     case 46: modell = 371;
   }
   return modell;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/eldob\", true) == 0)
     {
     new fegyverid;
fegyverid = GetPlayerWeaponModell(playerid,fegyverid);
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
AddStaticPickup(fegyverid, 15, x,y,z);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_ZOLD,\"Eldobtad a fegyvert ami a kezedben volt\");
}
return 1;
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal