-
Két apró hiba lépett fel a tegnapi \"fegyver adós\" paranccsal, ami a következõ:
Írtam egy 3. Team-et a módba az úgynevezett, REF azaz TEAM_SPECTATOR.
Nos ezzel az a hiba, h neki is ad fegyvert mikor beírom pl.: /uzi.
A másik hiba pedig, ugye nem az AddPlayerClass-ben adtam meg a fegyvert, hanem simán GivePlayerWeapon(playerid,26,2700); és így sajnos a SPECTATOR-nak is ad fegyvert mikor annak, nem kell fegyver.
Tehát annyit kérnék, h ne adjon fegyvert a SPECTATOR-nak ha beírom pl.: /uzi és ne legyen nála fegyver. Fegyver csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL-nak kell lennie.
if (strcmp(cmdtext, \"/sawnoff\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Sawnoff Shotgun-t a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,26,2700);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,26,2700);
fegyo[TEAM_1] = 26;
fegyo[TEAM_ALL] = 26;
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/m4\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, M4-et a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,31,2500);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,31,2500);
fegyo[TEAM_1] = 31;
fegyo[TEAM_ALL] = 31;
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
fegyo[TEAM_1] = 32;
fegyo[TEAM_ALL] = 32;
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/combat\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Combat Shotgun-t a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,27,2500);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,27,2500);
fegyo[TEAM_1] = 27;
fegyo[TEAM_ALL] = 27;
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/deagle\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Desert Deagle-t a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,24,2500);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,24,2500);
fegyo[TEAM_1] = 24;
fegyo[TEAM_ALL] = 24;
return 1;
}
[mod]Máskor témára utaló nevet adj meg.[/mod]
-
gondolom gTeamot használsz
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(gTeam == TEAM_1) GivePlayerWeapon(i, weaponid, ammo);
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(gTeam == TEAM_ALL) GivePlayerWeapon(i, weaponid, ammo);
-
Igen gTeamot használok. Ez így jó mert nincs fegyvere a SPECTATOR-nak. Már csak annyi kellene, ha beírom \"/uzi\" vagy egy másik fegyvert, akkor a SPECTATOR ne kapja meg azt a fegyvert csak a TEAM_1 és a TEAM_ALL.
-
if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
if(gTeam == TEAM_1){
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500);
fegyo[TEAM_1] = 32;
} else if(gTeam == TEAM_ALL)
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
fegyo[TEAM_ALL] = 32;
}
return 1;
}
Talán így jó, de ha nem akkor írj.
-
Nem mûködik. Elég sok error-t ír.
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(906) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(910) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(918) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(921) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(928) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(931) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(934) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(941) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(945) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(947) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(950) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\admin\\Asztal\\War.pwn(956) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
12 Errors.
-
if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
fegyo[TEAM_1] = 32;
fegyo[TEAM_ALL] = 32;
ResetPlayerWeapons(TEAM_SPECTATOR); // Egyszerûen csak elvesszük a parancs végén a TEAM SPECTATOR játékosoktól a fegyvereket.
fegyo[TEAM_SPECTATOR] = 0;
return 1;
}
-
Megpróbáltam, de semmi változás ugyan úgy kap a SPECTATOR is fegyvert.
-
Javítva.
-
Nem tudom, h mi lehet a probléma, de még mindig ad a Spectatornak fegyvert. :confused: Valaki segítsen :D
-
if (strcmp(cmdtext, \"/uzi\", true) == 0)
{
SendClientMessageToAll(0x375FFFFF,\"Egy Administrator adott, Tec9-et a két harcoló Team-nek!\");
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy {6EF83C}admin{FF0000}!\");
ResetPlayerWeapons(TEAM_1);
ResetPlayerWeapons(TEAM_ALL);
GivePlayerWeapon(TEAM_1,32,2500);
GivePlayerWeapon(TEAM_ALL,32,2500);
fegyo[TEAM_1] = 32;
fegyo[TEAM_ALL] = 32;
GivePlayerWeapon(TEAM_SPECTATOR,32,-2500); //Más ötletem nincs :DD
return 1;
}
E: Code-t elfelejtettem xD
E2: Amúgy ez a \'fegyo\' mit takar magába?
-
Így is ad :|
a következõt takarja:
new fegyo[MAX_PLAYERS];
if(fegyo[playerid] != 0) return GivePlayerWeapon(playerid,fegyo[playerid],2500);
és a többi függvény pedig a parancsokból áll.
-
Szerintem ne is rakd bele a \'fegyo\'-t
-
Nem jó , rossz így is :(
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 14. - 23:34:04 )
Valaki esetleg még valami ötlet? :confused:
-
Felsorolnád az összes csapatot?
-
#define TEAM_1 0
#define TEAM_ALL 1
#define TEAM_SPECTATOR 2
Ezek a csapatok vannak.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 15. - 18:38:34 )
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(gTeam == TEAM_SPECTATOR) GivePlayerWeapon(i, 32, -2700);
Ezzel a sorral megtudtam oldani, h ne legyen fegyvere amikor beírom, h /uzi.
De viszont olyan bugok vannak, ha valaki a parancs beírása után lép spectator team-be akkor máris kap uzi-t. Vagy ha meghal a spectator akkor is kap uzi-t.
Most már csak annyi kellene, h ezek után se legyen fegyvere.
-
Elõször is
OnPlayerSpawn alá:
if(gTeam[playerid] == TEAM_SPECTATOR) {
SetPlayerHealth(playerid,1000000);
}
-
Fasza, így jó lenne, de ugye van /kill parancs ha beírja és meghal akkor szintén van fegyvere :). A /kill parancs, pedig kell ha valaki csapatot szeretne váltani :D