/poloska és az FBI-os LSPD-s tudja nézni miket irogat a másikkal
#include sscanfnew bool:poloskazik[MAX_PLAYERS];new akitpoloskazik[MAX_PLAYERS]; if(!strcmp(cmdtext, \"/poloska\", true, 10)){ if(!sscanf(cmdtext[11], \"i\", akitpoloskazik[playerid])) {if(!IsPlayerConnected(akitpoloskazik[playerid])) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Ez a játékos nem tartózkodik a szerveren!\");poloskazik[playerid] = true;}SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /poloska [játékosid]\");return 1;}if(!strcmp(cmdtext, \"/poloskaki\", true, ){poloskazik[playerid] = false;SendClientMessage(playerid,0xff0000AA, \"Abbahagytad a poloskázást.\");return 1;}public OnPlayerText(playerid, text[]){new string[128];format(string, sizeof(string),\"[POLOSKA]: %s\", text);for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) {if(poloskazik == true && akitpoloskazik == playerid) SendClientMessage(i,0xff0000AA, string);}return 1;}
#include a_samp#include zcmd#include sscanfnew bool:poloskazik[MAX_PLAYERS];new akitpoloskazik[MAX_PLAYERS]; CMD:poloska(playerid, params[]){if(sscanf(params,\"i\",akitpoloskazik[playerid])) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /poloska [játékosid]\");if(!IsPlayerConnected(akitpoloskazik[playerid])) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Ez a játékos nem tartózkodik a szerveren!\");poloskazik[playerid] = true;return 1;}CMD:poloskaki(playerid, params[]){poloskazik[playerid] = false;SendClientMessage(playerid,0xff0000AA, \"Abbahagytad a poloskázást.\");return 1;}public OnPlayerText(playerid, text[]){new string[128];format(string, sizeof(string),\"[POLOSKA]: %s\", text);for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) {if(poloskazik == true && akitpoloskazik == playerid) SendClientMessage(i,0xff0000AA, string);}return 1;}
Azt hogy tudom megcsinálni csak FBI-os meg LSPD-s használhassa? MUNKA_FBI meg MUNKA_LSPD a váltózó.[/quote]Az a kettõ, amit leírtál az valószínûleg a változó értékének a definiált neve.A változó neve mi?
valtozonev == MUNKA_FBI vagy MUNKA_LSPD