zsoolt997 válasza alapján:
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
new Text3D:JarmuText[MAX_PLAYERS]; //létrehozod a változót, amiben a 3DText ID-jét fogod tárolni - mód elejére
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
JarmuText[playerid] = Create3DTextLabel(\"Admin Kocsi\", -1, 0.0, 0.0, 0.0, 15.0, 0); //létrehozod a 3DTextet (a paramétereket megváltoztathatod, nézz utána samp wikin - amikor el akarod készíteni a 3DTextet)
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) //a 411-es az admin kocsi (infernus)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) //Ha a játékos nem rcon admin (ezt át írhatod a te lekérdezésedre)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid); //Eltávolítja a kocsiból
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez admin jármü!\");
Attach3DTextLabelToVehicle(JarmuText[playerid], vehicleid, 0.0, 0.0, 2.5); //attacholod a jármûhöz a 3DTextet - ha hozzá akarod csatolni a kocsihoz
}
if(IsPlayerAdmin(playerid)) //Ha a játékos rcon admin (ezt át írhatod a te lekérdezésedre)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Beszáltál az admin kocsiba!\");
Delete3DTextLabel(JarmuText[playerid]); //törlöd a 3DTextet, ha beszállt a kocsiba
}
}
}
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) //a 411-es az admin kocsi (infernus)
{
Attach3DTextLabelToVehicle(JarmuText[playerid], vehicleid, 0.0, 0.0, 2.5); //attacholod a jármûhöz a 3DTextet - ha hozzá akarod csatolni a kocsihoz
}
}
return 1;
}
Tudom, hogy ezt egyszerűbben is meglehet oldani de így talán megérti ő is kezdőként